محمد رعیت، در پاسخ به سوال گلستان24؛

اگر انقلاب اسلامی توانست بعد از رحلت امام خمینی (ره)، همچنان با قدرت در مسیر خودش باقی بماند، از خاصیت و منش اسلام است. زیرا اسلام مسیر خود را پیدا کرده و ادامه می دهد.

انقلاب ایران را، اسلامی بودنش حفظ کرده است

محمد رعیت، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، هدف عربستان از تجاوز به مرز های یمن را زیاده خواهی می داند و می گوید: آل سعود بینش صحیحی از اهداف و قوانین اسلام ندارد، در حالی که ادعای مسلمانی دارند به هم دین خودشان حمله می کنند. آن ها حتی رعایت کودکان بی گناه را هم نمی کنند.

رعیت معتقد است تجمعاتی که در اعتراض به این جنایات در سراسر جهان انجام می شود، باعث همدلی و همدردی می شود. وی می گوید: مردم در این اجتماعات مخالفت و انزجار خودشان را از این ظلم و ستم و جنایات اعلام می کنند.

nnnnnnn

این فعال فرهنگی با بیان این که اگر انقلاب اسلامی توانست بعد از رحلت امام خمینی (ره)، همچنان با قدرت در مسیر خودش باقی بماند، از خاصیت و منش اسلام است، می گوید: وقتی که طبق قوانین و آموزه های دینی رفتار شود، مسیر صحیح پیدا می شود. این آیین به حیات فرد بسته نیست. اگر این طور بود بعد از رحلت پیامبر (ص) و شهادت ائمه معصومین (س) نیز می بایست اسلام از بین برود. اما می بینیم دین راه خودش را پیدا کرد.

وی می گوید: عمر انسان کوتاه است اما اسلام به عنوان آخرین دین، همچنان راه خودش را ادامه می دهد. در ایران هم همین گونه بود. از آنجایی که انقلاب ایران، اسلامی بود، همچنان هم با سکان داری مقام معظم رهبری به راه خودش ادامه می دهد و انشاالله به دست منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار