حاکمان در دولت آل‌سعود انسان‌های دیکتاتور و ظالمی هستند

سیدحسن نصرالله در پیامی تصویری با اشاره به لزوم حمایت معنوی از ملت مردم یمن گفت: ملت یمن نیازمند کمک عالمان و صالحان است تا در راستای هدف خویش که استقلال و آزادی است، سربلند شوند.

سیدحسن نصرالله: ملت یمن با کمک‌های معنوی عالمان دین به پیروزی می‌رسد

به گزارش گلستان 24، سید حسن نصرالله در پیام تصویری به اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن که ظهر امروز در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت: من از برگزاری این اجتماع تشکر می‌کنم، دو موضوع امروز مطرح است، اول این که علمای اسلام باید توجه داشته باشند که در یمن ظلم وجود دارد و باید در برابر این ظلم ایستادگی شود.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حملات آل سعود به ملت یمن افزود: افرادی که در دولت آل سعود حکومت می‌کنند انسان‌های دیکتاتور و ظالمی هستند که به ملت مظلوم یمن حمله می‌کنند و در این راستا زن و مردم و کوچک و بزرگ را می‌کشند و وقاحت کار آنها به جایی رسیده که در تاریخ نمونه آن را نداشتیم.

سید حسن نصرالله بیان کرد: من با شما صادقانه صحبت می‌کنم، مشکل یمن همانند مشکلاتی است که انقلاب اسلامی در ابتدای شکل‌گیری با آن روبه‌رو بود، نظام سعودی نمی‌خواهد استقلال ملت یمن را ببیند و در این راستا حملات گسترده‌ای علیه ملت یمن ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دولت آل سعود با انقلاب اسلامی ایران مخالف است عنوان کرد: دولت یمن در ظاهر دولتی اسلامی بود که توسط ملت یمن سرنگون شد، ملت یمن در راستای استقلال از دولت آل سعود تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: ای عالمان، من امروز تأکید می‌کنم که ایمان و عزم و اراده و درک در ملت یمن وجود دارد، مردم یمن نیازمند دیپلماسی سیاسی هستند و خواستار استقلال و آزادی از دولت‌های زورگو و تجاوزگر هستند./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار