آمریکایی‌ها قدرت به صفر رساندن صادرات نفت ما را ندارند

به گزارش گلستان 24 ؛ سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صداوسیما که برای سخنرانی به استان گیلان سفر کرده بود، ده محور مهم سخنان خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد :

 

۱۳ آبان ۹۷ - رشت / امروز در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان رشت شرکت کردم. برخی از محورهای سخنرانی‌ام به شرح زیر است:

۱- اقدام دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، اشغال یک سفارتخانه نبود، بلکه تسخیر لانه جاسوسی و قرارگاه عملیاتی آمریکا علیه ملت ایران بود.

۲- بی‌توجهی‌های دولت وقت به هشدارهای مهم امام در مورد خطر آمریکا، عامل اصلی حرکت انقلابی دانشجویان بود.

۳- امروز اصطلاح «شیطان بزرگ» و «لانه جاسوسی آمریکا» شهرت جهانی دارد و فعالان سیاسی دنیا آن را به کار می‌برند.

۴- ناآرامی‌های اول انقلاب تحت عنوان اقوام کرد، عرب، بلوچ، ترکمن، ترک و... تماماً بر اساس طراحی‌های آمریکا و از طریق سفارتخانه آنها صورت می‌گرفت.

۵- سقوط شاه، قطع شدن دم اژدهایی بود که سر آن یعنی آمریکا باقی مانده بود. دانشجویان و مردم سر افعی را به سنگ کوبیدند و استکبارستیزی را نهادینه کردند.

۶- آمریکایی‌ها در زمان اوباما و ترامپ، بی‌صداقتی خود را نسبت به مذاکرات نشان دادند و به دنیا نشان دادند که موضع انقلاب ایران در مورد بی‌اعتمادی به آمریکایی‌ها کاملاً درست است.

۷- استفاده حقیرانه ترامپ از پوستر سریال «بازی تاج و تخت» و مقایسه جمله معروف «زمستان در راه است» با عبارت «تحریم‌ها در راهند» به قدری سطحی بود که عوامل این سریال به آن حمله و از آن انتقاد کردند.

۸- برخی سخنان در مورد اینکه برجام موفق و رو به جلو بود و اقدامات دیگران به مشکل برخورد کرد، ناصواب و به دور از واقعیت صحنه است. آمریکایی‌ها صریحاً در این مورد اظهارنظر کرده‌اند.

۹- آمریکایی‌ها قدرت به صفر رساندن صادرات نفت ما را ندارند. همین الان ۸ کشور را از این تحریم‌ها معاف کرده‌اند.

۱۰- مردم انقلابی گیلان و رشت همیشه در صف اول مبارزات ضداستکباری بوده‌اند و همواره تصاویر دریافتی از این استان الهام بخش بسیاری از دیگر مناطق بوده است.

 

Screenshot_2018-11-05 سید عزت الله ضرغامى ( zarghami ez) • Instagram photos and videos

انتهای پیام /م

ارسال نظر

آخرین اخبار