امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: ۲۰ فروردین سالروز قطع ارتباط ایران با آمریکاست که حاصل آن پیشرفت امروز کشور ماست.

پیشرفت کشور، دستاورد قطع رابطه با آمریکا

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا اشاره کرد و گفت: ۲۰ فروردین سال ۵۹ رییس جمهور آمریکا خواسته خود را که قطع رابطه سیاسی با ایران بود را اعلام کرد که البته ما از این اتفاق راضی و خوشحال هستیم.

آیت الله نور مفیدی افزود: البته در این رابطه اشغال سفارت آمریکا در ایران با کمک دانشجویان مسلمان پیرو امام بی تاثیر نبوده است چرا که همه مردم بویژه دانشجویان متوجه بازی‌ها و سیاست‌های آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی شده بودند.

وی افزود: چنین رفتار که خودجوش و با توجه به فرمایشات امام راحل اتفاق افتاد لانه جاسوسی آمریکا در کشور اشغال شد.

امام جمعه شهرستان گرگان ادامه داد و گفت: ما از قطع رابطه با آمریکا خرسندیم هرچند کشور ایران تا به امروز با فراز و نشیب‌های متعددی روبرو بوده، اما دستاورد‌های امروز آن بیش از قبل بوده است.

آیت الله نور مفیدی افزود در پایان خطبه امروز نماز جمعه در گرگان گفت: ۱۹ فروردین سالروز شهادت امیر سپهد صیاد شیرازی است، سربازی که در مسائل نظامی و هم در مدیریت میدان‌های جنگ سرآمد بود و در بسیاری از عملیات‌های فکری و میدانی نقش موثری داشت.

انتهای پیام /

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار