مدل جدیدی از مونوپاد

برای کنترل دوربین های عکاسی خود از راه دور می توانید از این گجت کوچک بهره بگیرد.

 دوربین های عکاسی را از راه دور هدایت کنید+ فیلم

به گزارش گلستان24، زمانی که مونوپاد در بازار تجهیزات جانبی موبایل عرضه شد بسیاری از افراد این وسیله را جایگزین خوبی برای یک عکاس دیدند! تا پیش از وجود یک میله بلند با کنترل از راه دور شما برای عکس گرفتن حتما نیاز به یک فرد عکاس داشتید تا لحظات شما را به ثبت برساند، از این رو عرضه مونوپاد برای راحتی در عکاسی و ثبت لحظات دلخواه مورد اقبال قرار گرفت.

از سویی دیگر با افزایش کیفیت دوربین های موبایل های هوشمند می توان گفت هر فردی خود به تنهایی یک عکاسی حرفه ای به شمار می رود و می تواند با قابلیت هایی مختلفی که برای دوربین موبایل های هوشمند طراحی شده عکس های زیبا و حرفه ای بگیرد، ثبت تصاویر با مونوپاد نیز بر راحتی در عکاسی افزود.

اما هنوز عکاسان حرفه ای که با دوربین های عکاسی خاص با لنزها و ویژگی های منحصر به فرد عکاسی می کنند باید برای ثبت لحظات خود حضوری فیزیکی داشته و به عکاسی بپردازند که البته این امر خود لذت بخش است.

گجت جدید دنیای فناوری راحتی در عکاسی را علاوه بر موبایل برای دوربین های عکاسی نیز به ارمغان آورده، عکاسانی که برای شکار سوژه های خاص به طبیعت می روند می توانند با نصب دوربین خود در محل های خاص و قرار دادن این گجت هوشمند بر روی دستگاه خود می توانند به راحتی دوربین را از راه دور کنترل کنند.

این فیلم نشان می دهد که چگونه با این گجت کوچک دوربین های عکاسی از راه دور هدایت می شوند.

مونوپاد

 

 

 

دانلود فایل

 

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار