چهارشنبه هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول استان گلستان برگزار می گردد.

هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول

به گزارش گلستان 24 : هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال استان گلستان روز چهارشنبه برگزار خواهد گردد و در گروه شرق این رقابت ها ، تیم استقلال خان ببین که برای قهرمانی در این رقابت ها ، تنها به یک امتیاز در دو هفته پایانی احتیاج دارد ، باید در خانه تیم دلندالکتریک به مصاف این تیم برود ، شاگردان نیک نژاد که در سه بازی گذشته خود هجده گل به ثمر رساندند و هیچ گلی هم دریافت نکردد ، در صورتی که در این بازی امتیاز کسب کنند عملا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها به قهرمانی دست پیدا خواهند کرد.

thسسس

در دیگر دیدار این گروه تیم کشاورز علی آباد تیم دوم این گروه ، در خانه میزبان تیم نام آران کلاله می باشد و در آخرین دیدار این گروه در هفته نهم این رقابت ها نیز تین پاسارگاد مینودشت در خانه میزبان تیم نود آزادشهر می باشد.

در گروه غرب این رقابت ها نیز تیم دارایی گز ، در خانه میزبان تیم پارس تمیشه سرکلاته می باشد ، تیم پارس تمیشه در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال کردکوی در صدر این گروه قرار گرفته و شانس اول صعود از این گروه به حساب می آید.

تیم استقلال کردکوی نیز باید به مصاف تیم پرسپولیس چهارده برود ، تیم پرسپولیس چهارده با کسب هفت امتیاز از هشت بازی گذشته خود در قعر این گروه قرار گرفته و احتمالا سقوط این تیم بسیار زیاد می باشد.

در آخرین دیدار این گروه تیم شهید یامپی آق قلا باید در خانه تیم خزر نوکنده به مصاف این تیم برود.

تمامی دیدارها در ساعت 14 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار