تیم استقلال کردکوی موفق شد بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگزارد و صدر نشین گروه غرب این رقابت ها شود.

پیروزی استقلال کردکوی در دیداری جنجالی برابر خزر نوکنده+تصویر

به گزارش گلستان 24 : روز گذشته تیم فوتبال استقلال کردکوی به مصاف تیم خزر نوکنده رفت و در این بازی پرحاشیه موفق شد این تیم را شکست دهد. در دقایق ابتدایی بازی و روی یک سانتر زیبا ، یوسف عقیلی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه خزر نوکنده زد که پس از اینکه دروازه بان توپ را برگشت داد ، با پای بازیکن مدافع تیم خزر نوکنده برخورد کرد و اولین گل بازی به ثمر رسید.

از هما دقایق ابتدایی بازی شاهد اعتراضات شدید تماشاگران تیم خزر نوکنده و کادر فنی این تیم به داوری مسابقه بودیم و این اعتراضات باعث اخراج آقای ملاح از روی نیمکت این تیم شد ، بازی در نیمه اول با شرایط برابر ادامه پیدا می کرد تا اینکه اعلام یک دقیقه وقت اضافه توسط داور چهارم ، اعتراض بیشتر تماشاگران و کادر فنی را پی داشت ، در همین لحظات داور مسابقه به خاطر خطایی که بر روی مهاجم تیم استقلال کردکوی یعنی بهنام کیا مرتکب شدن ، اعلام پنالتی کرد ، این پنالتی باعث ایجاد درگیری های زیادی در بازی شد و تماشاگران تیم خزر نوکنده شروع به فحاشی به داور مسابقه و عوامل اجرایی این مسابقه انجام دادند همچنین بازیکنان و داور فنی تیم خزر نوکنده به سمت داور حمله کرده و قصد زدن وی را داشتند ( همچنین حرکاتی از سوی یکی از بازیکنان تیم خزر نوکنده انجام شد که از گفتن و نوشتن آن شرم داریم) .

این کارها باعث اخراج یکی از بازیکن های تیم خزر نوکنده گردید و ضربه پنالتی هم توسط مسعود عقیلی کاپیتان استقلال کردکوی به گل تبدیل شد.پس از گل آقای ملاح در سکوی تماشاگران به سمت یکی از تماشاگران تیم استقلال کردکوی حمله کرد و جو سکوها هم مدت کوتاهی متشنج گردید.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی برابری از خود به نمایش گذاشتند ، سهم در دو تیم در نیمه دوم یک گل بود ، گل خزر نوکنده را علی اکبر رسولی و گل استقلال کردکوی را آقای امیرحیدری به ثمر رساندند.

در پایان بازی نیز دوبار به سمت داور مسابقه برای زدن وی حمله شد.

تصاویری از این دیدار جنجالی

IMG_5042

IMG_5033

IMG_5004

IMG_4997

IMG_4995

IMG_4991

 

ارسال نظر

آخرین اخبار