تیم فوتبال اتکا گرگان تنها نماینده فوتبال استان گلستان، در آستانه آغاز لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایط مبهم و نامعلومی قرار دارد و مدیریت تیم همچنان مشخص نشده است.

وضعیت مبهم تیم فوتبال اتکا گرگان

به گزارش گلستان 24، تیم فوتبال اتکا گرگان که فصل گذشته در میانه فصل از مسابقات فوتبال لیگ یک باشگاه‌های کشور به علت مشکلات مالی انصراف داده و به دسته دوم سقوط کرد، در آستانه قرعه‌کشی و آغاز این رقابت‌ها در وضعیت نامعلومی قرار دارد.

در حالی که به‌زودی مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرعه‌کشی می‌شود، همچنان وضعیت مدیریت، اسپانسر، کادرفنی و بازیکنان تیم اتکا گرگان مشخص نشده است.

بسیاری از بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز به علت دریافت نکردن مطالبات از این باشگاه شکایت کرده‌اند و بر اساس رای کمیته انضباطی این تیم نمی‌تواند در مسابقات حاضر شود.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان در این باره اظهار داشت: شرایط اسپانسر این تیم همچنان مشخص نشده و مدیرکل ورزش و جوانان، معاون استاندار و مسئولان استانی در تلاش برای جذب اسپانسری مناسب برای تنها نماینده استان گلستان هستند.

عیسی اتراچالی افزود: تاکنون چندن جلسه با اسپانسرها و متقاضیان مختلف انجام شده، اما همچنان وضعیت آن مشخص نشده و تلاش‌ها برای جذب اسپانسر برای این تیم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه آینده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، افزود: تاکنون یک گروه از داخل استان پیشنهاد خود را برای مدیریت تیم ارائه کرده و در حال رایزنی با چند اسپانسر خارج از استان گلستان نیز هستیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان تصریح کرد: اگر هم با اسپانسری از خارج استان گلستان نیز به توافق برسیم، اجازه خارج شدن تیم از داخل استان را نخواهیم داد و باید تیم در داخل گلستان اداره شود.

وی افزود: کمیسیون حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیز به ریاست معاون استاندار گلستان در تلاش برای جلب رضایت اسپانسری مناسب برای تیم اتکا گرگان است.

بازیکنان فصل گذشته اتکا گرگان 150 میلیون تومان از این تیم طلب دارند

اتراچالی با اشاره به زمان کوتاه تا آغاز مسابقات و شرایط نامطلوب تیم گفت: بازیکنان فصل گذشته برای دریافت مطالبات خود از باشگاه شکایت کرده‌اند و کمیته انضباطی نیز حکم خود را در این زمینه صادر کرده است.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان افزود: اسپانسر فصل گذشته در میانه فصل تیم را رها کرده و پاسخگوی مطالبات بازیکنان نیست و فدراسیون فوتبال نیز در نامه‌ای به هیئت فوتبال گلستان اعلام کرده که این تیم اجازه شرکت در مسابقات را برای فصل آتی ندارد.

اتراچالی گفت: تنها بازیکنان فصل گذشته حدود 150 میلیون تومان از باشگاه طلب دارند که باید این مطالبات پرداخت شود تا تیم اتکا مجوز حضور در مسابقات را کسب کند.

7 نفر کاندید ریاست هیئت فوتبال استان گلستان هستند

وی درباره برگزار نشدن مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان در چند ماه اخیر اظهار داشت: هیئت فوتبال استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را برای برگزاری مجمع انتخابات در نامه‌ای در تاریخ دوم خرداد ماه اعلام کرده و منتظر دریافت پاسخ از طرف فدراسیون فوتبال هستیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان گفت: 7 نفر برای این انتخابات نامزد شده‌اند که منتظر اعلام فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات هستیم.

اتراچالی بیان کرد: آقایان مهدی اورسجی، محمدحسن ایرجی، سید جواد حسینی، محمدرضا مازندرانی، محمدرضا ذبیحی، سیدصادق موسوی و قاسم کوهستانی نامزدهای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان هستند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار