رییس فدراسیون وزنه برداری کشور:

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: گلستان بستر بسیار مناسبی برای آموزش ورزشکاران وزنه بردار، آموزش و برگزاری اردو دارد که امید داریم با انتخاب هیات رئیسه جدید شاهد توسعه این ورزش در گلستان باشیم.

گلستان ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردو و تربیت وزنه بردار دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی مرادی عصر امروز در نشست خبری با رسانه های استان که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکل ساختاری و مدیریتی در وزنه برداری گلستان با انتخابات امروز ریس هیات گلستان حل خواهد شد.

وی افزود: مدت ها بود به دلیل خلا مدیریتی، هیات وزنه برداری استان با مشکلات زیادی مواجه بود و موجب دلسردی ورزشکاران زن و مرد شده بود.

مرادی گفت: هر آنچه که برای وزنه برداری آقایان در هیات ها به کار گرفته می شود برای بانوان هم هزینه میشود و اینکه گفته میشود برای ورزش وزنه برداری بانوان هزینه ای نمیشود دروغ رسانه های معاند برای تضعیف این ورزش در کشور است.

وی افزود: از این پس برای اعزام وزنه بردار به بازیهای بین المللی از انها ضمانت دریافت میشود و چنانچه نتوانند ضمانت را انجام دهند امکان اعزام آنان حتی به شرط آوردن مدال وجود ندارد.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشور اظهار کرد: خواستگاه بانوان در حوزه ورزش وزنه برداری بالا است و این نوید بسیار خوبی برای کشور است که بانوان ما اشتیاق به حضور در این ورزش دارند و ما نیز حمایت میکنیم.

وی با اشاره به مساله پناهندگی یکتا جمالی گفت: در سه سال و نیم اخیر به اندازه 50 سال بر روی ورزش وزنه برداری بانوان در ایران کار شده است و قرار نیست پناهندگی یک دختر 17 ساله و مصاحبه های وی با رسانه های معاند ورزش زنان را در کشور زیر سوال ببرد .

مرادی ادامه داد: هم شرایط برای تمرین و  حضور بانوانی که علاقمند به وزنه برداری هستند در بسیاری از استان های کشور و از جمله استان گلستان مهیا است و این وایه گویی ها در رابطه با ورزش زنان در ایران فقط ترفند رسانه های خارجی برای ضعیف جلوه دادن ورزش ایران است و شرایط ورزش  و تمرین در این رشته  به مانند مردان برای زنان کاملا مهیا است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: این فدراسیون یکی از فدراسیون های پیشرو در رابطه با برخورد با دوپینگ ورزشکاران است و با جدیت آزمایش های ورزشکاران را دنبال میکند .

به گفته وی رسانه نقش عمده و مهمی در توسعه ورزش استان و استعداد یابی ورزشکاران دارند  و با به چالش کشیدن مشکلات و فدراسیون ها راه پیشرفت ورزش استان را  هموار می کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار