سیدمحسن مسلمی:

دشمن از عملیاتشان با خبر بود. می دانستند اگر بروند دشمن آماده است، اما باز رفتند، من هم در این عملیات جزو همراهان این عزیزان بودم. اما توفیقی که نصیب آنان شد نصیب من نشد.

نگران بودم چرا نامی از بچه های کربلای 4  برده نمی شود/ من هم همراهشان بودم، اما توفیقی که نصیب آنان شد نصیب من نشد

سیدمحسن مسلمی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: من همیشه نگران این موضوع بودم که چرا هیچ وقت نامی از بچه های عملیات کربلای 4 که این همه ایثارگری کردند ، برده نمی شود! اما در این چند ماه اخیر می بینیم نام غواصان عملیات کربلای 4 بر سر زبان ها افتاد. درست زمانی که کسی نامی از آنان نمی برد شهدایی از میان آن ها به مملکت پا می گذارند که پیام های زیادی با خود دارند.

مسلمی با اعتقاد به این که پیام مقاومت و استقامت، یکی از اصلی ترین پیام هایی است که شهدا به ما می رسانند، ادامه می دهد: دشمن از عملیاتشان با خبر بود. می دانستند اگر بروند دشمن آماده است، اما باز رفتند، به آب های سرد اروند زدند و توانستند خط دشمن را بشکنند. آن ها در همان جا ماندند. در سرزمینی که بعثی ها زنده زنده دفنشان کردند. اما امروز این شهدا زنده اند و هیچ اثری از بعثی ها نیست!

وی می گوید: این شهدا درست موقعی آمدند که ما نیاز داشتیم در خاطرمان باشد ، استقامت هیچ وقت شکست و پایان ندارد. زمانی که همه استکبار پشت یک میز مقابل ملت ما نشسته اند. این شهدا به ملت ایران و نمایندگان دیپلماسی کشور یاد آوری کردند که استقامت هیچ زمان شکست نمی خورد و استقامت راه پیروزی است.

سید محسن مسلمی شهدای غواص کربلای 4

سید محسن مسلمی با بیان این که من هم در این عملیات جزو همراهان این عزیزان بودم، می گوید: توفیقی که نصیب آنان شد نصیب من نشد. فقط جراحتی برداشتم و به عقب برگشتم. اما این موضوع  که هیچ اسمی از این رشید مردان برده نمی شود، همیشه مرا می آزرد. اما دیدیم خودشان موقعی که ملت ما نیاز به یک تجدید قوا و روحیه داشت آمدند.

این فعال فرهنگی با اعتقاد به این که امروز دین و استقلال کشور را مدیون خون شهدا هستیم، می گوید: اولین وظیفه ای که در قبال آنان داریم این است بعد از قدردانی از آنان، بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم. استقلال کشور را حفظ کنیم. انقلابمان را از گزند توطئه های دشمنان در امان نگه داشته و به نسل های بعد تحویل دهیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار