رییس هیات فدراسیون وزنه برداری گلستان:

رئیس هیات فدراسیون وزنه برداری گلستان گفت: در زمینه مربی وزنه برداری در حوزه زنان و مردان بسیار ضعیف هستیم و درصدد هستیم این کاستی را به سرعت جبران کنیم چرا که میدانیم و معتقدیم در گلستان جوانان و نوجوانان زیادی برای حضور در ورزش وزنه برداری زنان و مردان داریم.

رفع ضعف های ورزش وزنه برداری گلستان با مدیریت صحیح/ لیاقت کسب مدال های جهانی را داریم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، امید رضایانی عصر امروز در نشست خبری که در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: وافق و مخالف برای من وجود خارجی ندارد و همه هم و غم خودم و دوستان در هیات رییسه بر این گذاشته شده است که گلستان کمتر از 6 ماه تا یکسال به جایگاه واقعی خود در ورزش وزنه برداری برسانیم.

وی افزود: استعداد یابی و پرورش آنها تا رسیدن به قهرمانی کشوری و جهانی از دیگر اولویت های این فدراسیون در دوره مدیریت جدید است.

رضایانی گفت: ورزش گلستان نیازمند حضور رسانه ها برای پیگیری مطالبات ورزشکاران و فدراسیون ها است و اصحاب رسانه می توانند با ورود به مسایل ورزشی و پیگیری کم و کاستی ها به توسعه ورزش استان و توجه مدیران اجرایی به ورزش در بخش های مختلف کمک شایانی داشته باشند.

وی افزود: سعی کردیم قوی ترین هیات رییسه را برای فدراسیون وزنه برداری گلستان بچینیم و برای رفع کاستی ها شانه روز تلاش خواهیم کرد.

رئیس هیات وزنه برداری استان گلستان بیان کرد: سعی داریم برنامه وزنه برداری استان را بلند مدت بچینیم چرا که معتقدیم این استان ظرفیت کسب مدال های جهانی در حوزه وزنه برداری را دارد اما تا به حال و بنا به دلایلی که میتوان آنها را ضعف های ساختاری عنوان کرد بسیاری از استعدادها از ادامه کار یا منصرف شدند و یا به تهران رفتند.

  •  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار