رییس اداره ورزش و جوانان آزادشهر:

رییس اداره ورزش و جوانان آزادشهر با اشاره به در حال ساخت بودن فضای دور زمین چمن استادیوم فوتبال آزاد شهر برای استفاده ورزشکاران دو و میدانی‌کار، گفت: تکمیل این استادیوم ورزشی به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

تکمیل استادیوم فوتبال آزادشهر۳۰ میلیارد ریال اعتبارنیاز دارد

به گزارش گلستان 24، اسماعیل ده‌چناشکی اظهار کرد: عملیات ساخت استادیوم فوتبال آزادشهر با احیای زمین چمن مصنوعی آن که از سه سال قبل بر اثر دفن شدن در گل و لای ناشی از سیل و بارندگی‌های شدید غیر قابل استفاده بود، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال در سال قبل و ۳۰ میلیارد ریال اخیر عملیات احیای چمن این ورزشگاه انجام شد و دیوار و حصارکشی آن هم به زودی انجام و روشنایی آن هم نصب می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آزادشهر با اشاره به در حال ساخت بودن فضای دور زمین چمن برای استفاده ورزشکاران دو و میدانی‌کار، گفت: تکمیل این استادیوم ورزشی به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

ده‌چناشکی ادامه داد: همچنین در کنار این استادیوم، پروژه پایگاه سنجش و اندازه‌گیری ورزشکاران با انجام عملیات فونداسیون و ساخت سوله ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اخیرا ۸ میلیارد ریال برای ادامه اجرای کار تخصیص یافت.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه که یکی از نیازهای اصلی جوانان آزادشهری برای شناسایی استعدادهای ورزشی است حداقل باید ۲۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار تامین شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آزادشهر گفت: همچنین این شهرستان ۲ پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر شامل سالن‌های تخصصی رزمی و تیراندازی دارد که برای تکمیل آنها به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ده‌چناشکی میانگین سرانه ورزشی کشور را یک متر مربع اعلام و بیان کرد: سرانه فضای ورزشی این شهرستان با داشتن ۱۰ سالن سرپوشیده هر کدام با محاسبه محوطه حدود ۲ هزار متر مربع وسعت و ۱۲ زمین فوتبال روباز هر کدام به طور متوسط با وسعت یک هکتار، به میانگین کشوری نزدیک است.

وی افزود: آزادشهر هفت خانه ورزش روستایی با تجهیزات مناسب دارد که ۲ مورد از آنها در روستاهای رحیم آباد و تیلان چندی قبل افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار