به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور؛

همه عوامل تيم فوتبال اميد گميشان بر حمايت همه جانبه مسئولين استاني از تيم تاكيد كردند.

امیدهای گمیشان در آستانه نا امیدی!

به گزارش گلستان 24، به زمين تمرين تيم فوتبال اميد گميشان، قهمرمان تيم اميدهاي استان گلستان رفتيم تا از نزديك شاهد تلاش و شرايط اين تيم قرار بگيريم، در همان نگاه اول زمين بي چمن و نبود سكوي تماشاچي و... خود گوياي بسياري از حقايق ناگفته بود.

tem19

گفتگو را صادقي و عزت الله گلي دو تن از بازيكنان تيم آغاز كرديم

صادقي به خبرنگار ما گفت: تيم اميد گميشان براي آنكه قوي تر عمل كند و نماينده شايسته اي براي استان باشد مسئولين تصميم گرفتند براي تقويت تيم از بازيكنان برتر ساير شهرستانهاي استان نيز در تيم به كارگيري كنند و تقريبا 50 درصد بازيكنان از گميشان و مابقي از ديگر شهرهاي استان هستند و افزود: من نيز از تيم بندر گز به تيم ملحق شدم.

صادقي ادامه داد: يك بازيكن قبل از هرچيز نياز به انگيزه و دلگرمي دارد و ما از مسئولين خواهش مي كنيم بازيكنان و تيم را حمايت كنند، چون در اين سطح مسابقات بازيكنان درآمد و اسپانسر ندارند بالطبع با مشكلات مالي مواجه مي شوند، مثلا كرايه ماشين بازيكني مثل من كه هر روز 60 كيلومتر راه براي تمرين به گميشان مي آيدو... همه بر دوش خود بازيكن است و اين فشارها بر عملكرد بازيكن تاثير منفي دارد.

عزت الله گلي نيز به ما گفت: با وجود اينكه قهرمان استان شدند تا اين لحظه هيچ كسي از آنان تقدير نكرده در صورتي كه تشويق و تقدير مسئولين موجب تقوت روحيه و دلگرمي ماست.

وي با تشكر از مربيان خود گفت: مربياني كه بدون هيچ چشم داشتي صادقانه ما را تعليم دادند و تلاش خود بازيكنان موجب قهرماني تيم اميد گميشان شد.

tem20

رجب محمد وكيلي سرمربي تيم اميد گميشان است و زادگاهش روستاي خواجه نفس گميشان مي باشد و به مدت 30 سال مربي تربيت بدني و فوتبال مدارس گميشان بوده و كاملا به منطقه و استعدادهاي آن آشنايي دارد وي كه مربي كارت دار و در ساير استانها نيز در مقاطع مختلف كار مربي گري تيم ها را بر عهده داشته است به ما گفت: به طور كلي استان گلستان از نظر امكانات ورزشي نسبت به ديگر استانها ضعيفتر است و شهرستان گميشان در مقايسه با ساير شهرهاي استان از نظر امكانات ضعيفتر و هيچ حرفي براي گفتن ندارد.

وي ادامه داد: گميشان نشان داد كه اگر مورد حمايت مسئولين قرار گيرد حرفهاي زيادي براي گفتن دارد و از مسئول ورزش استان خواست تا نگاه ويژه تري به گميشان داشته باشد.

tem18

گركز رييس اداره ورزش و جوانان گميشان گفت: در حال حاضر شهرستان گميشان دو سالن ورزشي دارد يكي در مركز شهرستان و ديگري در سيمين شهر كه كاملترين آنكه در مركز شهر است نيز از نظر امكانات با مشكلاتي مواج است زمين چمن، سكوي تماشاگان و از نظر سرويسهاي بهداشتي با مشكلاتي مواجه است ولي اقدامات خوبي در حال انجام است و از حصار كشي پيست دوميداني و ايجاد زمين چمن خبر داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان در ادامه گفت: وضعيت مالي و نوع تغزيه در كسب ركورد هاي قهرماني بسيار موثر است و در شهرهايي كه جوانان تغزيه مطلوب تري دارند از سلامت و توانمندي بهتري برخوردارند خصوصا كساني كه دغدغه مالي ندارند مي توانند زمان بيشتري براي تمرين اختصاص دهند.

گركز ضمن تشكر از فرماندار گميشان گفت: فرماندار گميشان در حمايت از تيم فوتبال سنگ تمام گذاشتند و قولهاي خوبي به ما دادند و در مرحله اول هم كمك خوبي به تيم كردند و ادامه داد اگر همه مسئولين استاني اينگونه ما را حمايت كنند، بسياري از مشكلات حل خواهد شد.

وي در پايان گفت: جوانان بايد با انگيزه براي فرداي بهتر تلاش كنند، واقعيت اين است كه تيم ها در اين مرحله اسپانسر و درآمد ندارند ولي اگر تلاش كنند و به تيم هاي برتر راه يابند آينده درخشان مالي و ورزشي خواهند داشت

گركز در پايان گفت: تيم اميد گميشان امروز نماينده استان است و مسئولين استاني مي توانند با تشويق شركت هاي زير مجموعه خود مثل مرغداريها و... بر حمايت از تيم فوتبال استان به كسب نتايج خوب براي فوتبال استان كمك كنند.

انتهای پیام/ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار