رئیس کمیته ورزش و جوانان دهه فجر گلستان:

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: در ایام دهه فجر حدود 200 برنامه ورزشی و فرهنگی در همه شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

اجرای 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر/ افتتاح 10 طرح ورزشی در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، قاسمعلی برزمینی امروز در نشست خبری  دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام 10 طرح ورزشی با اعتبار 50 میلیارد تومان در شهرهای استان افتتاح و ببهره برداری می شود.

وی افزود: 218 میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای توسعه حوزه ورزش استان مصوب شده است که تا کنون بخشی از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

برزمینی گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفره گرگان که یکی از مهم ترین سالن ها و طرح های حوزه ورزش استان است مبلغ150 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور مصوب شده که مبلغ 48 میلیارد تومان آن تخصیص یافته وبرای رقع نواقص آن در نظر گرفته شده است.

وی  ادامه داد: حدود 200 میلیون تومان برای ساخت دیواره سنگ نوردی استان در نظر گرفته شده است.

برزمینی گفت: حدود 170 خانه ورزش روستایی تا کنون افتتاح شده است و تا پایان سال نزدیک به 10 خانه ورزش روستایی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

وی گفت: حدود 110 تشکل مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل فعالیت میکنند و امسال در اجرای برنامه های ازدواج و فرزند آوری نیز رتیه نخست کشوری را کسب کرده ایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار