مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

افتتاح ۱۰ مکان ورزشی گلستان در دهه فجر/ از سرگیری ساخت ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری گرگان

قاسمعلی برزمینی ظهر امروز ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به استان گلستان ره‌آورد خوبی را برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان داشت که با تخصیص بخشی از این مبلغ عملیات احداث این سالن بزرگ از سه ماه پیش از سرگرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از تصویب اختصاص اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری برای تکمیل این سالن خبر داد و افزود: در اختصاص این رقم رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار گلستان توجه ویژه‌ای داشتند که خوشبختانه محقق شد.

وی با اشاره به حضور تیم‌های بسکتبال بانوان و مردان شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال و تیم والیبال پاس گرگان در لیگ برتر والیبال کشور، ادامه داد: حضور تیم بسکتبال مردان در رقابت‌های آسیایی نیاز استان به داشتن یک سالن بزرگ و متناسب با استانداردهای روز دنیا را دوچندان کرده است.

برزمینی با تأکید بر اینکه عملیات احداث این پروژه پس از ۱۰ سال از سر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: پیمانکار رقمی معادل ۴۵۰ میلیارد ریال قرارداد بسته و ادامه عملیات اجرایی را آغاز کرده است.

وی به برنامه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: اگر کارها طبق برنامه پیش برود در آینده‌ای نزدیک یک سالن با استانداردهای مدنظر فدراسیون‌های بین‌المللی در استان گلستان خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در ادامه آخرین وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال شهدای کریم‌آباد گلستان را تشریح کرد و یادآور شد: مرمت و بازسازی این استادیوم نیاز به مساعدت و اعتبار ویژه دارد و با رقمی که برای سال‌جاری اختصاص یافته قسمتی از استادیوم و چمن طبیعی مرمت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ در اقصی نقاط استان گلستان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: اماکن ورزشی مذکور در مناطق شهری و روستایی استان احداث شده و در اختیار اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار