تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین برد متوالی در مقابل کاله مازندران توانست، برای سومین سال پیاپی به عنوان قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران دست یابد.

شهرداری گرگان و قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال برای سومین سال متوالی

به گزارش گلستان 24، عصر پنجشنبه و در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهر آمل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در تقابل دوم بازی نهایی به مصاف کاله آمل رفت.

بازیکنان مهران حاتمی در تیم شهرداری گرگان موفق شدند با نتیجه گیری ۸۱ بر ۷۹ نماینده آمل را مغلوب کند.

گرگانی‌ها با کسب این پیروزی توانستند در مجموع‌، در دیدار مرحله نهایی با کسب دو برد، برای سومین بار قهرمان لیگ برتر ایران شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات سوپر لیگ قهرمانی غرب آسیا هم عنوان نایب قهرمانی رسید.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل ۹۷ - ۹۸ با قبول شکست برابر پالایش نفت آبادان در دیدار فینال به عنوان نایب قهرمانی مسابقات رسید.

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر ایران در سال ۹۸- ۹۹ در حالی به پایان رسید که تیم شهرداری گرگان در مرحله مقدماتی لیگ برتر عنوان صدرنشین رقابت‌ها را به خود اختصاص داده بود اما فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران این دیدارها را به سبب شیوع کرونا نیمه تمام گذاشت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ و ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱ با برتری در دیدار نهایی قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

بازیکنان مهران حاتمی در تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جاری رقابت‌های ها (۱۴۰۱-۱۴۰۲) با حذف تیم پالایش نفت آبادان برای چهارمین دوره متوالی به فینال لیگ برتر بسکتبال جمهوری اسلامی ایران سود کرد و باید در دیدار نهایی به مصاف یکی از دو تیم کاله آمل یا ذوب آهن اصفهان برود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار