عدم توجه هیئت فوتبال به فوتبال پایه/ لجاجت داور بدون توجه به سلامتی بازکنان

فوتبال به سبک واترپلو

در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر جوانان استان گلستان تیم استقلال خان ببین در خانه میزبان تیم شهدای قورچای آزادشهر بود ، این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع استقلال خان ببین به پایان رسید ، آنچه که بیشتر از نتیجه این بازی مهم است ، حواشی این بازی و اتفاقات آن می باشد.

قبل از شروع بازی ، هر دو تیم و داوران منتظر آمدم سرپرست بازی بودن که این اتفاق تا آخر بازی نیوفتاد ، جالب اینجا بود که فقط دو تن از داور ها اقدام به گرم کردن کردند ، خبری از داور چهارم نبود!! یکی از کمک داور ها با خود پرچم نداشت و از پرچمی که از تیم استقلال خان ببین قرض گرفته بود و کاملا با پرچم های معمولی داوری فرق می کرد استفاده می کرد! در آخر هم مجبور شدن از دو نفر از اشخاصی که در آنجا حضور داشتند به عنوان سرپرست بازی و داور چهارم استفاده کنند.

بازی در زیر بارش باران شروع شد ، این باران به حدی بود که اصلا امکان برگزاری بایز وجود نداشت ، هوای فوق العاده سرد هم باعث شد که هر لحظه امکان مصدومیت بازیکن ها بیشتر شود ولی داور بدون توجه به تمام این مسائل تنها جوابی که می داد این بود که من بدتر از این ها را هم سوت زدم ، ادامه میدیم!!!!

آقای گل چشمه سرپرست تیم شهدای قورچای چندین بار به برگزاری بازی در این شرایط اعتراض می کردند و جالب هم اینجا بود وقتی از ایشون سوال می کردند بازی در این شرایط برگزار شود یا نه؟ جواب ایشون این بود که تیم ما بازی می کنه!!!! ایشون در یک مقطعی از بازی قصد بیرون کشیدن تیم خود را داشت.

تصاویری از این بازی

IMG_5218

IMG_5236

IMG_5237

IMG_5238

IMG_5244

IMG_5246

IMG_5247

IMG_5249

IMG_5252

IMG_5253

IMG_5260

IMG_5266

IMG_5267

 

ارسال نظر

  • محمد
    0

    فوتبال جالبی شد

    بدرد بدنسازی میخوره

  • استقلالی
    1

    سیستم علی اصغری اینجا جواب میده

آخرین اخبار