امروز هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال استان گلستان برگزار شد تا تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده این فصل مشخص شود.

پایان مسابقات لیگ دسته اول استان

به گزارش گلستان24 : در گروه شرق این رقابت ها ، در دیداری حساس تیم های استقلال خان به ببین و کشاورز علی آباد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد نیک نژاد عقیلی در حالی که بازی را یک بر صفر عقب بودند موفق شدند با زدن دو گل به تیم کشاورز علی آباد برنده این دیدار حساس شوند و جشن قهرمانی را در خانه برگزار کنند در ضمن تیم کشاورز علی آباد نیز در این گروه دوم شد.

بازی تیم های دلند الکتریک و نود آزادشهر به دلیل اینکه هیچ تغییری در جدول ایجاد نمی کرد ، لغو شد.

در دیگر دیدار حساس این گروه ، دو تیم قعر جدولی نام آوران کلاله و پاسارگاد مینودشت به مصاف هم رفتند که به دلیل نیامدن چند تن از بازیکنان تیم پاساردگاد ، این تیم مجبور شد بازی را با 9 نفر شروع کند ، بازی تا دقیقه 35 با نتیجه 2 بر 0 به نفع تیم نام آوران کلاله در جریان بود که با بیرون کشیدن تیم پاسارگاد این بازی نیمه تمام ماند.

football_14_20100531_1964069057

در گروه غرب این رقابت ها ، تیم استقلال کردکوی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم شهید یامپی آق قلا را شکست دهد و با این نتیجه قهرمانی این گروه را کسب کند.

در دیگر دیدار این گروه ، تیم پارس تمیشه سرکلاته در زمین تیم خزر نوکنده به مصاف این تیم رفت ، این بازی پر گل با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید تا در این گروه تیم پارس تمیشه مقام دوم را کسب کند.

در دیگر بازی حساس این گروه ، تیم پرسپولیس چهارده در خانه میزبان تیم دارایی گز بود ، تیم چهارده برای بقا در لیگ دسته اول استان ، احتیاج به برد در این بازی داشت و تیم دارایی گز فقط یک تساوی می خواست.

این بازی برنده ای نداشت و با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا تیم پرسپولیس چهارده با لیگ دسته اول خداحافظی کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار