تیم والیبال استرالیا در مقابل تیم ب والیبال جمهوری اسلامی زانو زد.

زانو زدن استرالیا در مقابل ایران

به گزارش گلستان24، مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز پنج شنبه با چهار دیدار در گروه هشت تیم برتر پیگیری شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در آخرین مسابقه این مرحله و از ساعت 20 به مصاف استرالیا رفت و سه بر یک برابر سبزپوشان این کشور به پیروزی رسید.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب در ست نخست این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسیدند اما در ست دوم با اختلاف زیاد و 25 بر 14 مغلوب استرالیا شدند.
بازیکنان ایرن در ست های سوم و چهارم نیز با امتیازهای 25 بر 18 و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا تیم ملی ب والیبال ایران به عنوان چهارمین تیم برتر این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
حمزه زرینی، مصطفی شریفات، محمد طاهر وادی، علی حسین، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی و مهدی غلامی ترکیب آغاز کننده برای تیم ملی ب والیبال ایران برابر استرالیا بودند.
تیم ملی ب والیبال ایران در پنج دیدار قبلی خود تیم های کویت، قزاقستان، چین تایپه و تایلند را شکست داد و تنها شکستش در این رقابت ها برابر کره جنوبی بوده است.
بیش از دو هزار نفر که از یک ساعت قبل از شروع مسابقه به سالن آمده بودند، ملی پوشان والیبال ایران را برابر استرالیا همراهی می کنند تا نماینده ایران در حساس ترین دیدار خود مغلوب نشود.
داورانی از کشورهای تایلند و چین تایپه به عنوان داور اول و دوم این دیدار را قضاوت می کنند. سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در ست چهارم به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.
رییس، نایب رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی و تعداد زیادی از مربیان و کارشناسان والیبال نیز از جمله تماشاگران این مسابقه هستند.
با پایان مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، تیم های ژاپن، چین، قطر و ایران به عنوان چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
بدین ترتیب تیم ملی ب والیبال ایران فردا جمعه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین خواهد رفت تا در صورت شکست این تیم مدعی به دیدار نهایی راه یابد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار