هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان گلستان با پروزی پر گل استقلال خان ببین و عقاب گنبد همراه بود.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر استان+جدول

به گزارش گلستان24 : هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ، به دلیل برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی در بندرگز ، بازی تیم شاهین بندرگز با یک روز زودتر یعنی در روز پنج شنبه 6/12 آغاز شد و این تیم در خانه موفق شد تیم قعر جدولی شهید آسیابی کلاله را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و با این پروزی شش امتیاز شود و در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی این هفته تیم صدر نشین استقلال جوان خان به ببین در خانه میزبان تیم استقلال بندرگز بود ، شاگردان محمد نیک نژاد عقیلی موفق شدند با نتیجه پر گل هشت بر یک تیم استقلال خان به ببین را شکست داده و با اقتدار صدر نشین باقی بمانند.

دیگر تیم مدعی لیگ برتر استان یعنی تیم پارس ایده گرگان در خانه میزبان تیم استقلال سرکلاته بود که این بازی برنده ای نداشت و با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

تیم کشاورز علی آباد موفق شد با نتیجه دو بر یک پاس گرگان را شکست دهد تا بتواند با کسب هفت امتیاز در رده سوم جای بگیرد و خود را کم کم به عنوان یک مدعی معرفی کند.

آخرین دیدار این هفته بین تیم های عقاب گنبد و استقلال کردکوی برگزار شد که تیم عقاب موفق شد با نتیجه پر گل شش بر دو نماینده شهرستان کردکوی را شکست دهد.

جدول هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

 

 

ارسال نظر

  • فوتبالی
    0

    امسال تیم استقلال خان به ببین به راحتی قهرمان میشه

  • ناشناس
    0

    محمد نیک نژاد بهترین مربی استان هستش

    • ناشناس
      0

      ای ول

آخرین اخبار