پنج نوجوان گلستانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان دعوت شدند.

پنج نوجوان گلستانی در لیست مرحله دوم اردوی تیم ملی بسکتبال

به گزارش گلستان24؛ پس از فراخوان فدراسیون بسکتبال کشورمان برای برگزاری اردوی استعدادیابی رده‎های سنی نوجوانان و جوانان برای متولدین یازدهم دی ماه سال 1379 به بالا، 300 نوجوان از سراسر کشور در این اردو شرکت کردند.

تیم ملی بسکتبال

پس از برگزاری این اردو و انجام تست‎های فنی از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان که به سرمربی‌گری محمد ایزدپناه، مربی گلستانی کشورمان انجام شد، نام 83 نفر در دو تیم الف و ب به عنوان نفرات برگزیده برای مرحله دوم اعلام شد.

در این بین نام ورزشکاران نوجوان و آینده‎دار استان گلستان، ماهان ابراهیم‌نژاد، متین احمدی، پدرام فقفوری، حسین کیوان‎لو و پارسا نعیمی در لیست گروه ب دیده می‎شود.

این ورزشکاران باید ساعت 9 صبح امروز(شنبه 28 شهریور ماه جاری) خود را به مربیان مربوطه در تالار بسکتبال آزادی تهران معرفی کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال، در خصوص برگزاری این اردو و قرارگیری نام این پنج ورزشکار گلستانی، اظهار کرد: وظیفه من این است که به تمام جوانان این مرز و بوم با یک چشم و با عدالت نگاه کنم.

وی ادامه داد: اما در هر صورت در خصوص این پنج نوجوان گلستانی باید بگویم که در ابتدا هفت نفر از استان گلستان در این اردو شرکت کردند که دو نفر از آنها به دلیل پایین بودن سن اما استعداد بالا به تیم نونهالان منتقل شدند.

محمد ایزدپناه خاطرنشان کرد: این دو نونهال، دو برادر دوقلو از شهرستان رامیان بودند که مطمئنم اگر خوب به آنها توجه شود و خودشان تلاش کنند آینده خوبی را در بسکتبال خواهند داشت.

وی تاکید کرد: امیدوارم این پنج جوان گرگانی که در اردوی مرحله بعد دعوت شدند، با تلاش و پشتکاری که دارند بتوانند آینده بسکتبال گرگان و ایران را برای خود رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال تصریح کرد: دو نفر از این پنج نفر گلستانی از استعداد و توان خوبی برخوردارند که امیدوارم بتوانند با ارائه عملکرد خوب در اردو، نظر تمامی اعضای کادر فنی را به خود جلب کنند و در لیست نهایی قرار گیرند.

ایزدپناه در خصوص تعداد افراد انتخابی از اردوی مرحله دوم، گفت: در این مرحله 50 نفر برای گزینش نهایی انتخاب می‎شوند و اردوی مرحله دوم از امروز آغاز می‎شود و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پارسا نعیمی یکی از این پنج بازیکن گرگانی است که متولد سال 1380 است و می‎تواند در رده نونهالان بدرخشد.

در این طرح استعدادیابی محمد ایزدپناه به عنوان سرمربی، حمیدرضا کلاسنگیانی و آرش یزدانیان به عنوان مربی و سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور، ترکیب کادر فنی را تشکیل می‎دهند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار