غلامرضا کیاتبار،سرمربی تیم فوتبال پارس ایده گرگان:

با این شرایط رسیدن به قهرمانی بسیار سخت است. اما جمعه جلسه ای داریم و با برخی از بازیکنان مطرح استانی صحبت کردیم. اگر بتوانیم با آن ها به توافق برسیم به احتمال زیاد به قهرمانی می رسیم.

به مشکل مالی خورده ایم/ برای قهرمانی تلاش می کنیم

غلامرضا کیاتبار، سرمربی تیم فوتبال پارس ایده گرگان، در یک مصاحبه اختصاصی ، به سوالات گلستان24، پاسخ می دهد:

 

بازی با استقلال خان ببین چطور بود؟

بازی های اول ما خوب بود. اما تیم ما از لحاظ مالی به مشکل خورده است. ما زمان بازی روی نیمکت فقط 13 نفریم.

تیم خان ببین از لحاظ ساختار خوب است. به علت تعداد زیاد بازیکنانی که در اختیار دارند برای هر بازی با یک ترکیب جدید بازی می کنند.

 

چی شد تیم شما که نیمه اول بازی با طراوتی را ارائه داده بود در نیمه دوم سه بار دروازه اش باز شد؟

تیم ما در نیمه اول بسیار خوب بود. نوع بازی حریف از کناره های زمین  بود که ما کناره ها را بستیم. اما تیم ما به علت تمرین نکردن بازیکنان از دقیقه 60 کم می آورند. زیرا بازیکنان به علت مشکلات مالی سر تمرینات تیم حاضر نمی شوند.

 

برای تعطیلات نیم فصل چه برنامه ای دارید؟

قرار بود آخر هفته ترکیب تیم و بازیکنان تیم مشخص شود تا تمرینات خود را شروع کنیم.

 

کیاتبار پارس ایده گرگان

 

به نظر می رسید تیم شما با جذب بازیکنان مطرح استان، مدعی قهرمانی باشد. اما در پایان نیم فصل رتبه چهارم را کسب کردید. چقدر به قهرمانی تیمتان امیدوار هستید؟

ما تیم را برای قهرمانی بسته بودیم. در بازی های اول خوب بودیم و تمرینات را از 10 شریور شروع کردیم. اما مدیر عامل ما از لحاظ مالی به مشکل خورد. بازیکنان ما بی معرفتی کردند و سر تمرینات تیم حاضر نشدند.

با این شرایط رسیدن به قهرمانی بسیار سخت است. اما جمعه جلسه ای داریم و با برخی از بازیکنان مطرح استانی صحبت کردیم. اگر بتوانیم با آن ها به توافق برسیم به احتمال زیاد به قهرمانی می رسیم.

 

سطح کیفی مسابقات را در پایان نیم فصل چطور ارزیابی کردید؟

سطح کیفی بازی ها نسبتا متوسط بود. تیم هایی که به نظر من خوب بودند تیم های علی آباد و خان ببین است. تاکتیک ها همان بزن زیرش است.

زمین ها خراب است و داورها بسیار جوان و بی تجربه هستند. بازی ما با خان ببین را یک داور جوان کردکویی سوت میزد و بازی از دست وی خارج شد. بهتر بود داور با تجربه تری این بازی را قضاوت می کرد.

 

حرف آخر؟

تیم اتکای استان ما از بین رفت. استان ما از لحاظ پایه بسیار خوب است اما در سطح بزرگسال به دلیل بحث مالی و نبود اسپانسر ها، بسیار ضعیف است. باید با هم کمک کنیم تا فوتبال استان را نجات دهیم.

از محسن نجاتی منش، مدیر عامل تیم، که  بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشد بسیار تشکر می کنم.

ارسال نظر

آخرین اخبار