سرمربی تیم استقلال به هنرپیشه سینما و تلویزیون قول داد که پس از عید مسابقه ای برای کمک به خانواده های بی سرپرست برگزار کند.

قول امیر قلعه نویی به بازیگر زن مشهور+فیلم

 به گزارش گلستان 24، بازیکنان تیم فوتبال استقلال به همراه سرمربی این تیم پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به مراسم خیریه جمعیت طلوع بی نشان ها در ایوان شمس واقع در اتوبان کردستان رفتند.

استقلالی ها نیت کرده بودند تا در صورت پیروزی بلافاصله در بازارچه خیریه حاضر شوند. تمامی بازیکنان و کادر فنی سعی کردند هر یک به سهم خود نسبت به این قشر از اعضا جامعه کمکی کرده باشند.

در این مراسم رخشان بنی اعتماد، ابوالحسن داوودی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، لیلا بلوکات، فریبا کوثری و فردین خلعتبری از هنرمندان کشورمان نیز حضور داشتند.

امیر قلعه نویی به لیلا بلوکات قول داد که پس از عید مسابقه ای برای کمک به خانواده های بی سرپرست برگزار کند.

قلعه‌نویی استقلال در صحبت‌هایش اظهار داشت: «من برای کمک به این مجموعه هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام خواهم داد و هر رقمی را پرداخت می‌کنم ایران قدمت 9 هزار ساله دارد و امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه نباشیم.»

وی ادامه داد: «حاضرم برای خانواده‌های بی‌سرپرست شرایطی را فراهم کنم و به گونه‌ای قسمتی از این کار را در دست بگیریم که آنها بتوانند در فضایی آرام زندگی کنند.»

سرمربی آبی‌پوشان افزود: «تمرینات استقلال همیشه به روی مردم باز است تا جوانان با حضور در این تمرینات به جاهای آلوده کشیده نشوند امیدوارم که این مسئله برای ما باقیات و صالحات شود.»

گفتنی است جمعیت طلوع بی نشان ها عنوان یک تشکل برای حمایت از بی پناهان خیابانی است./تماشا

 

 
download

ارسال نظر

آخرین اخبار