سرویس ورزشی گلستان24 گزارش می دهد؛

دومین باخت استقلال خان به ببین دوباره با داوری بهمن ممشلی / توقف شاهین بندرگز / برد کشاورز علی آباد

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر+جدول

به گزارش گلستان24 : روز پنج شنبه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان گلستان در حالی آغاز گردید که در اولین دیدار  تیم های استقلال سرکلاته و پارس ایده به مصاف یکدیگر رفتند. تیم استقلال سرکلاته موفق شد اولین پیروزی خود را جشن بگیرد . تیم استقلال موفق شد در خانه با نتیجه دو بر صفر تیم پارس ایده گرگان را شکست دهد.

 

هفته سیزدهم لیگ برتر

تیم داوری بازی تیم های استقلال کردکوی و عقاب بندرترکمن.

 

روز جمعه و در دیداری حساس ، تیم های استقلال بندرگز و استقلال خان ببین به مصاف هم رفتند . این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال بندرگز به پایان رسید. از نکات جالب این دیدار ، داوری بهمن ممشلی بود. این در حالی است که وی چندی پیش، داوری بازی بین تیم های استقلال خان ببین و پاس گرگان بر عهده داشت که  با حرف و حدیث های فراوانی به پایان رسید ، در آن دیدار اولین باخت استقلال جوان خان ببین رقم خورد و شنیده ها از محرومیت داور و  دو تن از بازیکنان تیم استقلال خان ببین در پایان آن دیدار حکایت دارد.

 

هفته سیزدهم لیگ برتر

بهمن ممشلی دو باخت را در دو قضاوت برای تیم استقلال جوان خان ببین رقم زد.

 

در دیگر بازی حساس این هفته تیم های شهید آسیابی کلاله و شاهین بندرگز به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید. تا صدر جدول شاهد تغییر نباشد.

 

هفته سیزدهم لیگ برتر

 

تیم کشاورز علی آباد موفق شد با نتیجه یک بر صفر ، در خانه پاس گرگان از سد این تیم بگذرد تا رقابت در صدر جدول حساس تر شود و اختلاف این تیم با صدر به سه امتیاز برسد.

در آخرین دیدار این هفته نیز در دیداری جذاب و پر گل تیم استقلال کردکوی موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم عقاب گنبد را در خانه شکست دهد.

ارسال نظر

  • لیوانی
    0

    لطفا برنامه هفته چهاردهم ببعد را اعلام فرمایید

آخرین اخبار