محمد نیک نژاد عقیلی که علی رغم ۱۳ هفته صدرنشینی در لیگ برتر و کسب نتایج درخشان با تیم استقلال ، هیچگاه حاضر به مصاحبه با خبرگزاری های ورزشی استان نشد تا در فضایی آرام و با تمرکز در راه رسیدن به اهداف باشگاه خود گام بردارد ، پس از شکست در دیدار مقابل استقلال بندرگز بالاخره سکوت خبری خود را شکست

نیک نژاد : برای فوتبال استان متأسفم

به گزارش گلستان24 : بی شک صدرنشینی حال حاضر تیم فوتبال استقلال جوان خان به بین مدیون ساختار مناسب این باشگاه و تلاشهای شبانه روزی سرمربی جوان این تیم می باشد. محمد نیک نژاد عقیلی که علی رغم ۱۳ هفته صدرنشینی در لیگ برتر و کسب نتایج درخشان با تیم استقلال ، هیچگاه حاضر به مصاحبه با خبرگزاری های ورزشی استان نشد تا در فضایی آرام و با تمرکز در راه رسیدن به اهداف باشگاه خود گام بردارد ، پس از شکست در دیدار مقابل استقلال بندرگز بالاخره سکوت خبری خود را شکست و در اوج ناراحتی فوتبال استان گلستان را بی کیفیت و فضای حاکم بر آن را ناسالم و کاملاً غیرحرفه ای توصیف کرد.

محمد نیک نژاد عقیلی

ماحصل گفتگوی گلستان لیگ با ایشان را با هم می خوانیم :

بنده در ابتدا به بازیکنان خودم خسته نباشید میگم ، فداکارانه بازی کردن اما شرایطی تو بازی حاکم بود که نمیشد انتظار پیروز شدن تو بازی رو داشت هر چند اعتقادم اینه که میتونستیم تو این جو ناپاک بازنده بازی هم نباشیم ، به بازیکنان و  دست اندرکاران تیم استقلال بندرگز هم تبریک عرض می کنم ، اونها نسبت به نیم فصل اول کاملاً متحول شده بودند ، قطعاً جایگاهی که الآن تو جدول دارن شایسته اونها نیست و مطمئناً در ادامه نتایج بهتری هم کسب خواهند کرد چون اعتقاد دارم این برد خیلی به لحاظ روحی روی اونها تأثیر میذاره. برعکس تیم ما تو این یک ماهه به شدت درگیر مشکلات مالی بوده و این مسأله تو روحیه بازیکنان تأثیر منفی گذاشته بطوری که تو هفته گذشته اصلا خوب تمرین نکردیم و همین عامل منجر به ارائه نمایش ضعیف از طرف تیم ما شد. از طرفی مسعود ابراوی ، حسین کوهساری رو هم به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نداریم و مهدی امامی و عبدالستار اونق هم از نیم فصل به تیم های لیگ کشوری ملحق شدن ، محسن عجم رو هم که آقای گل لیگ بوده رو به خاطر مشکلات تحصیلی نمیتونیم در اختیار داشته باشیم ، متأسفانه بخاطر سنگ اندازی برخی آقایون تو نیم فصل هم نتونستیم نفرات مدنظمون رو جذب کنیم و این کمبود بازیکن باعث شده دست ما برای تغییر تاکتیک تا حدودی بسته باشه.

اما من از دوست عزیزم آقای مهندس اخلاقی که ارادت خاصی هم بهشون دارم واقعاً گلایه دارم ، ما در دیدار رفت تو شرایطی که حریفمون لباس واسه بازی نداشت بهشون لباس دادیم تا در شرایطی جوانمردانه رقابت کنیم ، اما متأسفانه دیروز فضای استادیوم رو طوری متشنج کردن که بدترین رفتارها با ما شد و رکیک ترین فحش ها رو به خانواده هامون دادن . واقعاً این رسم همان نوازی نیست. ما تو اکثر بازیهای خارج از خانه بدترین رفتارها باهامون میشه اما کمیته انضباطی هیچ واکنشی به این وقایع از خودش نشان نمیده.

در خصوص بازی هم بی تعارف باید بگم بی کیفیت ترین بازی لیگ امسال رو از دو تیم شاهد بودیم. متأسفانه هیچ اراده ای برای رشد فوتبال تو سطح استان وجود نداره ، الآن تیم های لیگ برتری و لیگ سه استان از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با هم ندارن ، زمین بندرگز به درد کشاورزی هم نمیخوره چه برسه به فوتبال ، به اعتقاد من هیأت فوتبال استان باید یک سری استانداردها برای تیم های لیگ های مختلف استان درنظر بگیره تا تیم هایی که وارد لیگ برتر میشن بدونن نباید مثل لیگ یک تیمداری کنن ، من همین امسال با ورودمون به لیگ برتر مکان انجام مسابقاتمون رو از استادیوم آزادی خان به بین به استادیوم امام رضا (ع) دلند تغییر دادم تا فوتبال زنده بمونه ، من برای حریف احترام زیادی قائلم اما از لحاظ فنی من چیز خاصی ازشون ندیدم ، به نظر من بازی تو این زمین ها و پیروز شدن با این شرایط فقط گول زدن خودشونه ، قطعاً فوتبالی که تیم های استان بازی می کنن در کشور جایی نداره و تو این شرایط نه بازیکن پیشرفت مبکنه ، نه مربی و نه تیم ها. مربی ها به جای اینکه دانش خودشون رو بالا ببرن و به فوتبال احترام بذارن افتادن دنبال حاشیه ها ، فوتبالی بازی می کنن که هیچ علم و برنامه ای پشتش نیست ، فقط حوادث و اتفاقاته که نتایج رو رقم میزنه که اونم مقطعیه ، الآن شما برین نتایج تیم استقلال کردکوی رو بررسی کنین ، ۷ تا بازی تو کردکوی کردن ۱۹ امتیاز گرفتن اما هر ۶ بازی بیرون خونه که تو چمن مصنوعی بوده رو باختن ، این یعنی فوتبال تو استان معنی نداره و همه به دنبال ضد فوتبال هستن ، واقعاً برای هیچ داریم این همه فحش و ناسزا میگیم ، واقعاً هیچ بار فنی نداریم ، هیچ کدوم از تیمها ساختار مناسبی ندارن ، من خودم رئیس کمیته آموزش استان هستم و صراحتاً دارم اعلام میکنم تیمهای ما به لحاظ فنی زیر صفر هستن ، فوتبال استان مبتنی بر آمادگی جسمانی و حوادث و روابط بیرون زمینه که واقعا به حال این فوتبال باید تأسف خورد. به عقیده من باشگاهها باید اونقدر به لحاظ فنی قوی باشن که به صدقه دادن داوران نیاز نداشته باشن

سرمربی تیم استقلال جوان خان به بین در خصوص داوری این دیدار نیز گفت :

متأسفم برای فوتبال استان چون با این اوضاع داوری به هیچ عنوان فوتبال ما رشد نمیکنه ، فوتبال وقتی رشد میکنه که نتایج داخل زمین رقم بخوره ، به نظر من آقای ممشلی ضعیف ترین داور لیگ برتره که حتی در حد قضاوت در لیگ های شهرستانی هم نیست ، به راحتی زحمات ۶ ماهه ما رو به باد داد ، امیدوارم شب راحت بخوابه ، چون ۲ بار تو این فصل برای ما قضاوت کرد و هر دو بازی رو هم به ناحق واگذار کردیم ، تو نیمه اول بازی دیروز حتی یک خطا هم به نفع ما گرفته نشد ، مگه میشه یه تیم تو همچین زمینی که ناخواسته بازی رو به حالت فیزیکی در میاره تو کل یک نیمه خطا نکنه ؟ نیمه اول یک پنالتی ناحق برای حریف گرفت ، چندین بار پشت محوطه خطاهای بی مورد به نفع حریف گرفته شد ، بی دلیل به بازیکنان ما اخطار نشان داد و با تصمیماتش بازیکنان ما رو عصبی کرد. این آقا تو بازی رفت تیم ما مقابل پاس گرگان بدترین قضاوت رو داشت و باعث شد اون بازی رو هم ببازیم ، بر علیه دو بازیکن ما به دروغ یه سری گزارشات نوشت که باعث شد ۷ هفته از مسابقات رو از دست بدن ، بعد حالا که محرومیت این بازیکن ها تمام شده دوباره کمیته داوران میاد همین داور رو مأمور قضاوت بازی ما میکنه ! خب این مسأله به نظر شما بو دار نیست ؟ من از آقای نقوی بعنوان رئیس کمیته داوران استان یه سؤال دارم : آیا میشه یه داور بیاد و یه تیم رو خراب کنه بعد هیچ برخوردی باهاش صورت نگیره؟ من اصلاً از این فوتبال لذت نمیبرم چون یه تیم تو شرایطی پیروز مسابقه میشه که یه تیم دیگه به ناحق قربانی میشه و این اصلاً خوشایند نیست. مطمئن باشین باشگاه ما دیگه هیچ نوع همکاری رو با کمیته داوران نمیکنه ، چون همکاری باید دوطرفه یاشه ، ما از راه منطقی به دنبال گرفتن حقمون بودیم اما انگار بعضی دوستان لیاقت این احترام رو ندارن ، از این به بعد با شیوه خودشون که فریاد زدنه به دنبال گرفتن حقمون میفتیم.

وی در خصوص ادامه بازیها و سخت شدن مسیر قهرمانی تیمش نیز عنوان کرد :

به بازیکنان تیم هم گفتم ۵ بازی باقی مونده لیگ تبدیل به مسابقات حذفی شده و اولین اشتباه میتونه آخرین اشتباه باشه و قهرمانی رو ازمون بگیره ، سعی میکنیم با یه ریکاوری مناسب هم از لحاظ جسمی هم از لحاظ روحی تیممون رو مهیای بازی مقابل پاس بکنیم چون محکوم به پیروز شدن در اون مسابقه هستیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه هم هر چه زودتر حل بشه چون واقعاً کارد به استخوان رسیده و تمرکز رو از مجموعه ما گرفته و باعث شده تو دو بازی اخیر ۵ امتیاز از دست بدیم که این روند اصلا مناسب نیست.

ارسال نظر

آخرین اخبار