گزارش گلستان24 از مسابقات سوپر لیگ والیبال نوجوانان

در ادامه مسابقات سوپر لیک والیبال نوجوانان کشور، عصر دیروز تیم جواهری گنبد موفق شد 3بر1 بر حریف خود شهرداری تبریز چیره شود.

جواهری گنبد3، شهرداری تبریز1/ سعید شربت اوغلی: تیم ما بی تجربه است

به گزارش گلستان24، در ادامه مسابقات سوپر لیک والیبال نوجوانان کشور، عصر دیروز تیم جواهری گنبد موفق شد 3بر1 بر حریف خود شهرداری تبریز چیره شود.

در ست های اول و دوم این بازی جواهری گنبد 25 بر 18 و 25 بر 19 توانست پیروز شود. شهرداری تبریز توانست ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 از آن خود کند.اما در ادامه جواهری گنبد با نتیجه 25 بر 22 پیروز میدان شد.

سعید شربت اوغلی مربی و دستیار کمکی تیم شهرداری تبریز ، درباره نقاط قوت و ضعف این تیم گفت: بچه های ما کمی بی تجربه هستند و این اولین تجربه آن ها در دوره کشوری است. اما یکی از نقاط قوت تیم ما در این بازی، دفاع روی تور بود.

وی با بیان این که تیم جواهری گنبد در این بازی به خوبی توانست از سرویس ها امتیاز کسب کند، افزود: گنبد از اول بر بازی حاکم بود اما در ست سوم بچه های ما به بازی برگشتند. با این که ست چهارم را هم خوب کار کردند اما سرنوشت بازی به نفع حریف رقم خورد.

اوغلی ادامه داد: برخی از تیم ها به این دلیل که بخش نامه اشتباه به دستشان رسیده است، از تیم های بزرگسال خود در این مسابقات استفاده کرده اند.

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور16

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور15

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور14

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور13

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور12

سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور1

 

عکس و خبر:  نیما بهرامی از شهرستان گنبد

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    گزارش جالبی بود
    بازم از این گزارشات تهیه کنید

  • کریم
    0

    متاسفانه از تیم جواهری خوب حمایت نمی شود

آخرین اخبار