مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همیشه و در هر حال از بازیکنانمان حمایت می‎کنیم.

همیشه از بازیکنان حمایت می‎‎کنیم

حسین صادقلو امشب در حالی که برای تقدیر از بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در محل تمرین این تیم حاضر شده بود در گفت ‎و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: آخرین بازی تیم در ماهشهر انجام شد و بسیار هم خوش درخشیدند اما نتیجه نگرفتند.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: برای آنکه این باور در ذهن بازیکنان ایجاد شود که ما در هر حال از بازیکنانمان حمایت می‎کنیم امروز اراده کردیم که با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان خدا قوتی بگوییم به این بازیکنان و بازیکنان را به صورت چهره به چهره تشویق و برای آنها آرزوی موفقیت کنیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص هدایایی که امشب به بازیکنان اهدا شد خاطرنشان کرد: تمام هدایایی که ما به بازیکنان می‎دهیم خارج از تعهدات قرارداد بازیکنان است چون تعهدات قرارداد تکالیف و اهدای هدایا جزء وظایف ما است.

صادقلو بیان کرد: این هدایا به نوعی دست گرمی بود بای آنکه بیشتر از گذشته تیم و بازیکنان را به سمت بازی خوب و کسب پیروزی تشویق کنیم.

حرکات غیراخلاقی زیبنده هواداران گرگانی نیست

وی در خصوص ترکیب کادر فنی تیم برای حضور در لیگ حرفه‎ای بسکتبال کشور افزود: ترکیب تیم همینگونه که وجود دارد برای حضور در لیگ حرفه‎ای هم ادامه خواهد داشت و این ترکیب هیچ تغییری نخواهد کرد؛ پیکر تیم تازه به هماهنگی رسیده و برای رسیدن به هدف نهایی این پیکره هر روز منسجم‎تر خواهد شد و مطمئن هستیم بازی‎های آینده را به بهترین نحو پیش خواهیم برد.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص جذب بازیکنان خارجی برای حضور در لیگ حرفه‎ای بسکتبال کشور تصریح کرد: در حال حاضر صحبت‎هایی را با کادر فنی انجام دادیم و در حال بررسی هستیم تا ببینیم ضرورت‎ها چیست و برای جذب بازیکن خارجی و یا جذب بازیکنان بومی و یا ملی که به شکر خدا کم هم نیستند تصمیم‎گیری خواهد شد.

صادقلو در خصوص محرومیت تیم و اتفاقات ناخوشایندی که ب روی سکوهای هواداران اتفاق افتاد و ممکن است در آینده هم اتفاق بیافتد گفت: ما از هواداران بسیار و فهیم خوب گرگان هم خواستیم و هم می‎خواهیم که ادب میزبانی حکم می‎کند که به تیم میهمان احترام بگذاریم.

وی اضافه کرد: هر کاری خارج از اخلاق زیبنده تماشاگران و شهر ما نیست و باید به گونه‎ای عمل کنیم که به بهترین ادب رفتاری سالن هدایت شود و با چهارچوب‎های اخلاقی و رفتاری بازی‎ها به پایان برسد.

شهرداری همیشه تیم‎داری می‎کند

شهردار گرگان در خصوص تیم‎داری شهرداری برای سال آینده در رشته بسکتبال اظهار کرد: تا زمانی که اسپانسر خیلی خوب برای تیم پیدا نکردیم  شهرداری گرگان این تیم را حمایت خواهد کرد و مردم گرگان از این بابت کمترین نگرانی را نداشته باشند.

صادقلو تاکید کرد: هر لحظه به دنبال این هستیم که اسپانسرهایی را برای تیم جذب کنیم و هر میزان که اسپانسر تامین مالی کم کند به همان میزان از هزینه‎های شهرداری برای تیم صرفه‎جویی خواهد شد تا بتوانیم این تیم را به سمت مردمی بودن پیش ببریم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که ممن است شهرداری برای سال‎های آینده به طور کلی در رشته بسکتبال تیم‎داری نکند ابراز کرد: برای سال‎های آینده به همین شکل ادامه خواهیم داد و عدم تیم‎داری شهرداری گرگان به هیچ عنوان امکان‎پذیر نیست.

ارسال نظر

آخرین اخبار