مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان در ۱۰ رشته ورزشی برای دختران و پسران امسال برگزار می‌شود.

نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24،  بهمن طیبی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی المپیاد ورزشی گلستان اظهار داشت: نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان با حضور 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر در رده سنی نوجوانان در  رشته‌های والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، بدمینتون، فوتبال آقایان، فوتسال بانوان، ژیمناستیک، دوومیدانی ، تنیس‌روی‌میز و کشتی برگزار می‌شود.

المپیاد ورزشی

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات فوتبال آقایان منطقه غرب، تنیس روی میز آقایان و بانوان،  ژیمناستیک آقایان  و فوتسال منطقه غرب در شهرستان گرگان، فوتبال آقایان منطقه شرق، والیبال آقایان و بانوان منطقه شرق در گنبدکاووس، تکواندو بانوان در آزادشهر، تکواندو آقایان و بدمینتون بانوان در رامیان، والیبال آقایان و بانوان در منطقه غرب در آق قلا برگزاری می‌شود.

طیبی گفت: دوومیدانی آقایان و بانوان در بندر ترکمن، رشته کشتی و ژیمناستیک بانوان در بندرگز، بسکتبال آقایان و بانوان در منطقه غرب در کردکوی، بسکتبال آقایان و بانوان منطقه شرق در کلاله، فوتسال بانوان منطقه شرق در مینودشت، کاراته بانوان در گالیکش، کاراته آقایان درفاضل‌آباد و بدمینتون آقایان در علی آبادکتول برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان تصریح کرد: المپیاد ورزشی گلستان از نیمه اول  اردیبهشت ماه در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از نماد این المپیاد ورزشی گفت: نماد این المپیاد دربرگیرنده المان‌های تاریخی، مذهبی، ملی و گردشگری استان گلستان است و سمبل‌های 10 رشته ورزشی شرکت کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار