هفته ششم لیگ فوتبال ادارات گلستان؛

تیم فوتبال رسانه ورزش گلستان در دیداری حساس مقابل تیم مدعی سپاه نینوا به پیروزی پرگل دست یافت.

پنجمین پیروزی تیم رسانه ورزش در ششمین بازی رقم خورد

 به گزارش گلستان24، ششمین هفته از رقابت های لیگ فوتبال ۹ نفره ادارات استان گلستان در گروه ب، عصر سه شنبه با برگزاری پنج بازی در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی گرگان به پایان رسید.

در بازی نخست این روز، تیم شرکت توزیع نیروی برق با نتیجه دو بر یک از سد تیم استانداری گذشت و به جمع مدعیان صعود راه یافت. در دومین بازی حاصل تلاش ۵۰ دقیقه ای تیم های کتابخانه ها و دانشگاه منابع طبیعی تساوی دو بر دو را به همراه داشت و بدین ترتیب نماینده دانشگاه نخستین امتیاز خود در این مسابقات را به دست آورد.

سومین بازی که قرار بود بین تیم مدعی صداوسیما و نوسازی مدارس برگزار شود به علت غیبت تیم قعرنشین نوسازی مدارس برگزار نشد تا یک پیروزی بدون دغدغه نصیب صداوسیما شود.

در چهارمین و حساس ترین بازی هفته، تیم های مدعی رسانه ورزش و سپاه نینوا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه قاطع سه بر صفر به سود رسانه ورزش به پایان رسید. «جواد عموزاد»، «قدرت قاسمی» و «میثم اسفندیار» هر سه گل تیم رسانه ورزش را در نیمه نخست به ثمر رساندند تا پنجمین پیروزی این تیم در ششمین بازی به دست آید.

در آخرین بازی برگزار شده این گروه تیم مخابرات با حساب چهار بر دو از سد گمرک گذشت و به جمع مدعیان پیوست. هلال احمر در این هفته استراحت داشت.

با پایان هفته ششم این رقابت ها، تیم صداوسیما با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول گروه قرار دارد و رسانه ورزش با ۱۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. تیم های سپاه نینوا و مخابرات به ترتیب ۱۲ و ۱۱ امتیاز از پنج بازی در کارنامه دارند و در مکان های بعدی قرار گرفتند.

هفته ششم این مسابقات فردا (چهارشنبه) در گروه الف پیگیری می شود که طبق برنامه به ترتیب تیم های شرکت نفت با بهزیستی، شرکت گاز با محیط زیست، سازمان مدیریت و برنامه ریزی با منابع طبیعی، شیلات با اداره کل زندان ها و ورزش و جوانان با صنعت، معدن، تجارت مصاف می دهند.

نخستین دوره رقابت های لیگ ۹ نفره فوتبال ادارات کل گلستان با شرکت ۲۲ تیم در قالب دو گروه ۱۱ تیمی در حال برگزاری است و از هر گروه دوتیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار