لیگ دسته سوم کشور

از هفته شانزدهم رقابت های گروه الف لیگ دسته سوم یا زیرگروه فوتبال کشور تیم عمارت گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان میزبان تیم شهرداری فومن صدرنشین جدول بود که موفق به کسب پیروزی شد.

انتقام عمارت گلستان از صدرنشین گیلانی

به گزارش گلستان 24، از هفته شانزدهم رقابت های گروه الف لیگ دسته سوم یا زیرگروه فوتبال کشور تیم عمارت گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان میزبان تیم شهرداری فومن صدرنشین جدول بود که موفق به کسب پیروزی شد.

عمارتی ها که بازی رفت را با دوگل واگذار کرده بودند با همین نتیجه به پیروزی رسیدند تا انتقام بازی در زمین حریف را بگیرند.

در این بازی به حکم کمیته انضباطی فدراسیون ، تیم عمارت نمی توانست از تماشاگران خودی استفاده کند. حکمی که در روز بازی به تیم گرگانی اعلام شد! همچنین ساعتی قبل از شروع بازی، “علی حسین اسدی” سرمربی عمارت از محرومیت یک جلسه ای خود و سه جلسه ای پسرش (علی) مطلع شد! و به این ترتیب وی نمی توانست از کنار زمین شاهد عملکرد شاگردانش باشد.

گل اول بازی در دقیقه ۲۰ توسط “محسن خاری” به ثمر رسید. خاری در موقعیتی تک به تک با دروازه بان با ضربه ای دقیق قفل دروازه نماینده فومن را گشود و عمارت را پیش انداخت. ۱۷ دقیقه پس از گل نخست، خاری در نقش گلساز ظاهر شد و این بار “محمد نامی” که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود با ضربه ای تمام کننده اختلاف را دوبرابر کرد.

پس از دریافت گل دوم، فومنی ها در اعتراض به حضور تعداد اندک تماشاگران در ضلع جنوبی ورزشگاه تصمیم به کناره گیری از مسابقه گرفتند و به همین دلیل حدود ۵ دقیقه جریان بازی متوقف شد.

عمارت در نیمه دوم فرصت های بسیار زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست از موقعیت ها سودی ببرد. شهرداری فومن در روزی که نشانی از یک تیم صدرنشین نداشت بسیار خوش شانس بود که تنها دوبار دروازه اش گشوده شد. همچنین در دقیقه ۵۵ یکی از بازیکنان این تیم به علت دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با این نتیجه جمع امتیازات عمارت گلستان به ۲۲ رسید. این تیم هفته آینده در لنگرود به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

بازیکنان تیم عمارت:

مرتضی جهان زاده – علی کریم آبادی – حسین مشکانی (از دقیقه ۱۹ محمد نامی – از دقیقه ۱+۹۰ محمدباقر یوری) – سعید محمدی فر – علی کیوج – احد شعبانی – علی جلالی – حامد زراعتی (از دقیقه ۷۶ محمد مهری) – محسن خاری – وحید قزل و محسن حیدری   سرمربی: علی حسین اسدی (محروم انضباطی)

ارسال نظر

آخرین اخبار