سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: استاندار گلستان وعده داده تا هزینه سفر تیم ملوان بندرگز به آبادان را پرداخت کند.

پرداخت هزینه سفر تیم ملوان بندرگز به آبادان توسط استاندار گلستان

به گزارش گلستان24، مهدی تبیانیان ، اظهار کرد: تیم ملوان بندرگز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شنبه چهارم اردیبهشت ماه باید در آبادان به مصاف تیم شهید جهان نژادیان این شهر برود که هزینه این سفر هوایی توسط استاندار گلستان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ما در هفته نخست با مینی بوس سفری ۲۸ ساعته به بوشهر داشتیم که استاندار گلستان با شیندن این خبر اظهار ناراحتی کرد و پیگیر حل مشکلات تیم ملوان بندرگز شده و قرار است در ادامه راه نیز مساعدت هایی به نماینده استان گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی داشته باشد.

 هزینه سفر تیم ملوان بندرگز

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: فرماندار بندرگز نیز پیگیر مشکلات تیم ملوان شده و قول مساعدت در سفرهای بعدی تیم را داده است.

تبیانیان ادامه داد: تیم ملوان بندرگز ۶ سال است که در فوتبال ساحلی فعالیت دارد و یکی از قطب‌های این رشته از لحاظ هوادار در کشور به شمار می‌رود.

 تیم ملوان بندرگز هر دو بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را واگذار کرده و در هفته سوم استراحت دارد، این تیم در هفته چهارم این مسابقات، شنبه چهارم اردیبهشت مهمان تیم شهید جهان نژادیان آبادان خواهد بود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار