هیات فوتبال کردکوی منتشر کرد؛

هیات فوتبال شهرستان کردکوی، اطلاعیه جام رمضان فوتسال امسال را منتشر نمود.

اطلاعیه جام رمضان فوتسال

به گزارش گلستان24، هیات فوتبال شهرستان کردکوی، اطلاعیه جام رمضان فوتسال امسال را منتشر نمود. این اطلاعیه از این قرار است:

 

به اطلاع کلیه علاقمندان فوتسال میرساند که هیأت فوتبال شهرستان کردکوی در نظر دارد مسابقات فوتسال جام رمضان را با شرایط زیر برگزار نماید. لذا از کلیه باشگاه ها – نهاد ها- ادارات- و دسته جات آزاد برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می آید.

 

 

مسابقات در سه گروه سنی  (نوجوانان ، جوانان ،  باشگاهی) و بزرگسالان برگزار خواهد شد:

گروه سنی نوجوانان: متولدین 11/10/1378به بعد

گروه سنی جوانان: متولدین 11/10/1375 به بعد

گروه سنی بزرگسالان: بدون محـــدودیت سنـــی

 

  1. هر تیم باید دارای یک سرپرست موجه و مورد تائید هیأت فوتبال شهرستان کردکوی باشد؛ سرپرست تیم موظف به کنترل تماشگران منتسب به تیم خود میباشد در صورت توهین و بی احترامی تماشاگران به عوامل اجرایی مسابقات،داوران و یا حتی بازیکنان تیم مقابل و نیز بروز هر گونه حادثه ای، مطابق آیین نامه ی انضباطی فوتبال با آن تیم برخورد خواهد شود که این امر میتواند شامل جرایم نقدی، کسر امتیاز و یا حتی حذف تیم از ادامه ی مسابقات گردد.
  2. هر تیم تنها میتواند نام 10 بازیکن و 2 نفر همراه (سرپرست،مربی) را در لیست اسامی خود درج نماید که معرفی نام 8بازیکن در مرحله اول مسابقات الزامی است.(بزرگسالان)
  3. کلیه بازکنان که با باشگاههای شهرستان داری قرارداد رسمی میباشند در صورت مخالفت کتبی باشگاه با حضور بازیکن در مسابقات،وی تا ارائه برگه رضایت نامه باشگاه از ادامه ی بازی ها محروم خواهد شد.
  4. کلیه بازیکنانی که طبق رأی کمیته انظباطی از شرکت در مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستانی و استانی و کشوری محروم هستند حق شرکت در این مسابقات را ندارند.
  5. هر بازیکن تنها در یک رده سنی و تنها در یک تیم حق شرکت در مسابقات را دارد وهیچ بازیکنی حتی پس از حذف تیمش نمیتواند در تیم دیگری بازی نماید.

تذکر:حضور بازیکنان در چند رده سنی برای باشگاه ها و مدارس فوتبال در صورت شرکت باشگاه در چند رده سنی بایک نام مشترک آزاد میباشد.

  1. تیمهایی که تبلیغات تجاری ندارند(تیمهایی که پیراهنشان به نام شهداومرحومین و یا نام تیم های فعال در دسته اول و یا دوم فوتبال استان وشهرستان میباشد) نیازی به پرداخت حق تبلیغات ندارد.

تذکر: در بازی هایی که دو تیم پیراهن همرنگ بر تن داشته باشند، اولویت نپوشیدن کاور برای تیمی است که حق تبلیغات بیشتری پرداخت کرده باشد .

  1. بر اساس قوانین جدید فوتسال کلیه تیم ها می بایست شماره  پیراهن های بازیکنان خود را از 1 الی15 انتخاب نمایند در غیر اینصورت از ورود بازیکن به غیر از این شماره ممانعت به عمل خواهدآمد.

تذکر: یادآور میشویم تمامی بازیکنان می بایست همان شماره پیراهنی را که از ابتداد بازی ها به تن داشتند تا آخر مسابقات حفظ نمایند و تحت هیچ شرایطی حق تعویض شماره پیراهن خود تا پایان رقابت ها را نخواهند داشت.

  1. شماره حساب هیئت فوتبال شهرستان کردکوی 44/11419069 نزد بانک ملت شعبه کردکوی میباشد . در قسمت پرداخت کننده فیش واریزی(ورودی/ودیعه) باید نام سرپرست تیم یا نام نیم نوشته شود .
  2. مسئولیت احراز اصالت مدارک با سرپرست هر تیم بوده و در صورتی که موارد ارسالی خلاف واقع باشد، ضمن ضبط حق ورودی تیم از ادامه ی مسابقات محروم خواهد شد .

مدارک لازم جهت شرکت در مسابقات

اطلاعیه جام رمضان کردکوی

 

زمان و مکان تحویل مدارک

کلیه تیم ها میتوانند از روز چهارشنبه 20/3/94همه روزه از ساعت 17الی20 با مراجعه به دفتر هیئت فوتبال شهرستان(واقع در زمین چمن تختی اداره ی تربیت بدنی) مدارک خود را به مسئول مربوطه تحویل دهند.

یادآور میشود آخرین مهلت تحویل مدارک تا ساعت 19 روز یکشنبه 24/3/94تعیین گردیده است و به مدارکی که بعد از تاریخ به مسئول مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. ظمنأ آخرین مهلت تکمیل آلبوم تا قبل از اولین بای هر تیم می باشد.

چنانچه سرپرستان تیم ها تا موعد مقرر مدارک تیم خود را تحویل ندهند،هیئت فوتبال از عودت فیش واریزی ورودی معذور خواهد بود.

جلسه ی قرعه کشی مسابقات

جلسه قرعه کشی مسابقات رأس ساعت 18 روز سه شنبه26/3/94 درمکان کانونشهید باهنر شهرستان کردکوی (واقع در خیابان بازار روز)با حضور تمامی سرپرستان و مربیان برگزار می شود. عدم حضور به منزله  پذیرش کلیه تصمیمات گرفته شده در جلسه خواهد بود.

جایزه رده سنی نوجوانان وجوانان

در رده سنی نوجوانان و جوانان جایزه تیم های برتر مبلغ 70درصد جمع کل ورودی تیم ها میباشد که طبق ضرایب مشخص به صورت نقدی بین تیم های برتر تقسیم خواهد شد.

جایزه تیم های برتر رده سنی بزرگسالان

تیم اول : یـــــک میلیون و چهارصد هزار تومــــــان

تیم دوم : یـــــک میلیون تومـــــــــــان

تیم سوم : 800هزار تومـــــــــان

 

 

کسب اطلاعات بیشتر:

 

سید ابراهیم حسینی شریفی  09119679732

قنبر خسروی   09119678366 

هدایت کیا  0935400307

ارسال نظر

آخرین اخبار