سه بازیکن پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور در این باشگاه خواهان مطالبات خود شدند اما دست خالی برگشتند.

ناراحتی 3 پرسپولیسی از بی‌ پولی

سه بازیکن پرسپولیس امروز (شنبه) به ساختمان این باشگاه مراجعه کردند و در دیدار با علی‌اکبر طاهری خواهان مطالبات خود شدند. پیام صادقیان، مسعود همامی و بابک حاتمی از جمله بازیکنانی بودند که صبح امروز (شنبه) بعد از یک ساعت معطلی در باشگاه پرسپولیس در نهایت دست خالی و با دلخوری آنجا را ترک کردند.

به گزارش گلستان 24، در این بین همامی و حاتمی به دنبال دریافت پیش قرارداد خود بودند اما طاهری به آنها گفت باشگاه فعلاً شرایط پرداخت پول به آنها را ندارد. این دو بازیکن با دیدن حمید درخشان در باشگاه پرسپولیس از او خواستند که برای حل مشکل مالی آنها پادرمیانی کند و وی هم قول همکاری به شاگردان تازه وارد خود داد.

صادقیان نیز برای چندمین بار در هفته‌های اخیر به باشگاه پرسپولیس مراجعه می‌کرد تا بتواند بخشی از قراردادش را از باشگاه دریافت کند اما این بار هم به خواسته خود نرسید. این امکان وجود دارد که صادقیان به خاطر دلخوری از مسئولان پرسپولیس همراه سرخپوشان به امارات نرود.

غیر از بازیکنان مذکور علیرضا امامی‌فر و حسین عبدی هم امروز (شنبه) برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردند و موفق شدند بخشی از قراردادشان را از باشگاه دریافت کنند.

ضمن اینکه نیلسون کوریا نیز امروز (شنبه) جلسه دیگری در خصوص تسویه حسابش با باشگاه با طاهری برگزار کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار