وحید امیری بعد از قرارداد با پرسپولیس در نشست خبری این باشگاه حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امیری: استرس، هیجان و شور عجیبی دارم

مهاجم ملی پوش ایران امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره نهایی با این تیم، قرارداد 2 ساله خود را با این تیم را امضا کرد و بلافاصله در نشست خبری این تیم حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

به گزارش گلستان24، امیری در ابتدای صحبت هایش گفت: امیدوارم طاعات و عبادات مورد قبول واقع شود. شرایط سختی داشتم و فکر و ذکرم این بود که بهترین تصمیم را بگیرم و امیدوارم بتوانم در پرسپولیس سال خوبی را رقم بزنیم. استرس و شور و هیجان دارم که به این تیم پیوستم و حضورم را به فال نیک می گیرم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم در سال جدید به کمک هواداران برای این تیم  موثر باشم. شایستگی شاگردی برانکو ایوانکوویچ را داشته باشم و جواب اعتماد آنها را بدهم. قراردادم با نفت تمام شده بود و امیدوارم سال خوبی در لیگ برتر و جام حذفی و آسیا برایم در پیش باشد.

 

امیری در پاسخ به این که با حضور منصوریان در استقلال گفته می شد حضور شما در این تیم محتمل بود و با حضور منصوریان در اردوی تیم ملی به این مساله دامن زد اما چطور به پرسپولیس آمدید: این مسائل در شخصیت من تاثیری ندارد. زندگی گذرا است و آدم باید خوبی کند. از اصحاب رسانه تشکر کنم که خبرهایی در این ارتباط می زدند ولی من صحبت نکردم. بازار داغ شده بود اما من صحبتی نکردم و می توانستم به این مساله اعتراض کنم. اما خدا به من صبر داده و در نهایت خدا را شکر توانستم اردوی تیم ملی را با آرامش پشت سر بگذارم. جا دارد از آقای منصوریان و مدیریت باشگاه نفت تشکر ویژه ای داشته باشم. از ایشان بابت زحماتی که برایم کشیدند تشکر می کنم. از همه می خواهم دیگر به بحث های گذشته نپردازید. درست است که دو سال در خدمت آقای منصوریان بودم، ایشان به من لطف کرده و عامل پیشرفت من بوده. آقای گل محمدی هم همینطور و از ایشان سپاسگذارم. اکنون بازیکن پرسپولیسم و با تمام وجود و غیرتم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم و برای سربلندی این تیم گام خواهم برداشت.

 

امیری در پاسخ به این سوال که بیرانوند چقدر در حضورش در این تیم تاثیر گذاشته گفت: از سه هفته پیش آقای ترکاشوند با من تماس گرفت و با توجه به اینکه زبان یکدیگر را خوب می فهمیم. دو ماه پیش تماس داشتیم. افتخار می کنم که آقای ترکاشوند جزو لرها هستند. آقای بیرانوند 20روز هم اتاق بودیم و با یکدیگر ارتباط داشتیم و بی تاثیر نبوده و امیدوارم جواب لطف آقای بیرانوند را هم بدهم.


منبع : ورزش 3

ارسال نظر

آخرین اخبار