اعلام زمان و مکان برگزاری تمرینات تست گیری تیم فوتبال استقلال جوان خان به بین

تست تیم فوتبال استقلال جوان خان به ببین برای مسابقات کشوری

به گزارش گلستان24 : زمان و شرایط حضور در تمرینات تست گیری از بازیکنان مستعد برای جذب در تیم استقلال جوان خان به بین مشخص شد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال جوان خان به بین ، کادر فنی این تیم ، زمان تمرینات تست گیری از بازیکنان مستعد جهت حضور پر قدرت در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور   را مورخه 20 تیر ماه سال جاری ، در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای گلستان ( کریم آباد ) اعلام کرد.

 

استقلال جوان خان به ببین

 

بر این اساس، علاقه مندان با به همراه داشتن لباس و کفش ورزشی و کارت بیمه ورزشی سال 95 ،  از ساعت 17 الی 19 روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه مورخه 20 ، 22 و 24 تیر ماه ، در ورزشگاه شهدای گلستان حضور یابند.

گفتنی است ، تیم فوتبال بزرگسالان استقلال جوان خان به بین به عنوان نماینده استان گلستان ، در راستای کمک به توسعه فوتبال و بسترسازی جهت شکوفایی استعدادهای ارزشمند فوتبال استان و منطقه و همچنین ایجاد زمینه حضور بازیکنان با استعداد در عرصه فوتبال حرفه ای ، برای فصل آتی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور تمرینات تست گیری برگزار می کند.

اقدام مذکور ، یکی از برنامه های بنیادی باشگاه استقلال جوان خان به بین در راستای ایجاد زمینه مناسب برای بازیکنان مستعد جهت درخشش در عرصه فوتبال حرفه ای کشور است و از این رو ، از تمامی فوتبالیست های با استعداد جهت حضور در تمرینات تست گیری دعوت به عمل می آید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار