رییس بدمینتون گلستان ادعاها و مسائلی که جواد عزیزی، رییس هیات بدمینتون شهرستان گرگان اظهار کرده را تکذیب کرد.

غائله بدمینتون گلستان / عزیزی: منتظری جعل امضا کرده است

«جواد عزیزی» رییس سابق هیات بدمینتون استان و فعلی هیات شهرستان گرگان در گفتگو با ما نسبت به اقدام رییس هیات استان انتقاد کرد.

به گزارش گلستان 24، عزیزی ماجرا را اینگونه تعریف کرد: حدود 2 ماه قبل، 11 نفر از اعضای مجمع هیات بدمینتون استان با نگارش نامه ای اعلام کرده ایم که مدیر فعلی هیات دیگر توان اداره هیات بدمینتون استان را ندارد.

وی افزود: رییس هیات استان دوهفته پیش به فدراسیون می رود و رییس فدراسیون به وی می گوید که اعضای بدمینتون استان از شما شکایت کرده اند اما وی مدعی می شود که اینگونه نیست و در گلستان همه حامی من هستند.

وی در ادامه گفت: سپس وی از طرف برخی مسئولان کمیته های استانی که عضو مجمع نیستند و حق امضا ندارند، اقدام به جعل امضا می کند و آن نامه را به رییس فدراسیون ارسال می کند!

رییس هیات بدمینتون شهرستان گرگان اظهار کرد: زمانی که این اعضای کمیته متوجه چنین اقدامی می شوند به فدراسیون تماس می گیرند و ماجرا را توضیح می دهند. جالب اینجاست که شخص رییس فدراسیون به این افراد می گوید که من از جعلی بودن نامه ها باخبر بودم!

عزیزی سخنانش را با طرح یک سوال به پایان می رساند: من می خواهم بپرسم که آیا با مدیریت مبتنی بر جعل امضا می توان ورزش بدمینتون استان را مدیریت کرد؟به گفته وی، مقرر شده در بهمن ماه مجمع فوق العاده هیات بدمینتون استان با حضور رییس فدراسیون در گرگان برگزار شود.

ادعای عزیزی را تکذیب می کنم

رییس بدمینتون گلستان ادعاها و مسائلی که جواد عزیزی، رییس هیات بدمینتون شهرستان گرگان اظهار کرده را تکذیب کرد.

جواد عزیزی در گفتگو با ما از جعل امضای برخی اعضای هیات بدمینتون استان توسط رییس هیات استان سخن گفته بود. وی مدعی بود که رییس هیات بدمینتون گلستان در راستای موجه جلوه دادن کار خود، نامه ای از سوی برخی اعضای هیات تنظیم کرده و با جعل امضای این افراد آن را به سوی فدراسیون بدمینتون ارسال کرده است.

این ادعا با واکنش تند و صریح رییس هیات بدمینتون استان گلستان مواجه شده است.

«محمدحسین منتظری» که از اواخر سال 92 ریاست هیات بدمینتون استان را بر عهده گرفته است، ضمن رد اظهارات عزیزی به گونه دیگری ماجرا را تشریح کرد.

منتظری با بیان اینکه جواد عزیزی با چه مدرکی اقدام به بیان چنین اظهاراتی کرده است گفت: هیچ گونه جعل امضای نامه ای صورت نگرفته است و اگر چنانچه نامه ای به سوی فدراسیون فرستاده شده از کجا معلوم که بنده امضای آن را جعل کرده باشم؟

وی با تایید ارسال نامه حمایت از مدیریت وی از استان خاطرنشان کرد: من هم می گویم که نامه فرستاده شده اما نیازی به آن نبوده است زیرا نامه نخستی که محتوای آن شکایت از من به رییس فدراسیون است به هیچ عنوان دارای وجاهت قانونی نبوده است.

عزیزی مدعی شده بود که نامه دوم که به حمایت از رییس هیات اختصاص داشت با جعل امضای افرادی که حق امضا نداشتند صورت گرفته است.

منتظری این موضوع را رد کرده و می گوید: نامه دوم را 11 نفر از اعضای مجمع شامل روسای شهرستان ها و مسئولان کمیته ها به طور خودجوش به فدراسیون ارسال کرده اند.منتظری ادامه داد: آیا خنده دار نیست که رییس هیات برای حمایت از خودش نامه جمع و امضا کند؟ از من بسیار بعید است از کسی بخواهم برایم نامه جمع کند و نیازی به این کار ندارم. این را هم بدانید در هیات استان موافقان مدیریت بنده بیشتر از مخالفان هستند.

وی افزود: افرادی باید به دنبال جمع کردن نامه حمایتی باشند که 10 میلیون تومان بدهی برای سالن وحدت بار آورده اند و آبروی بدمینتون استان را در کشور برده اند. اصلا بدمینتون چه چیزی دارد که 10 میلیون به سالن بدهی داشته باشد؟!

عزیزی، سمَتی در بدمینتون استان ندارد

رییس هیات بدمینتون گلستان درباره نامه نخستی که به شکایت از وی به فدراسیون اختصاص داشت توضیح داد: برخی از افرادی که این نامه را امضا کرده اند هیچ گونه سمَتی در هیات ندارند و امضا‌ی‌شان قانونی نیست.

منتظری با نام بردن از برخی از این افراد گفت: آقای ایزدپناه، خانم ولی دروی و خود آقای عزیزی که این نامه را امضا کرده اند چه مسئولیتی در هیات دارند؟وی افزود: آقای عزیزی از تاریخ 9 آذر سال جاری از سمَت ریاست هیات شهرستان گرگان عزل شده و مدیریت وی بر سالن وحدت نیز غیرقانونی است.

او را به دادگاه خواهم کشاند

محمدحسین منتظری، برگزاری مجمع فوق العاده بدمینتون را تکذیب کرد و یادآور شد: برگزاری مجمع فوق العاده باید با دلایل محکمی صورت بگیرد و اینکه چندنفر از مدیریت من ناراضی هستند دلیل محسوب نمی شود.

وی افزود: من هفته پیش با آقای "پوریا" (رییس فدراسیون بدمینتون) جلسه داشته ام و وی از مدیریت بنده کاملا راضی است.

رییس هیات بدمینتون گلستان در پایان از شکایت از جواد عزیزی به جرم "نشر اکاذیب" خبر داده و می گوید: ایشان مدیریت بنده را زیرسوال برده و مطمئن باشید که اظهارات وی را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

عزیزی: همین فردا از من شکایت کنید

جواد عزیزی اما در گفتگوی مجدد با ما بر اظهارات خود تاکید و از شکایت علیه خود استقبال کرد.

عزیزی درباره اینکه گفته می شود مسئولیتی در بدمینتون گرگان ندارد اظهار کرد: عزل یا نصب بنده به عهده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان است و آقای منتظری حق برکناری من را نداشته است.

وی در مورد شکایت احتمالی رییس هیات استان از خود که قرار است در هفته جاری صورت بگیرد خاطرنشان کرد: من از ایشان می خواهم همین فردا از من شکایت کند و کار را به روزهای بعدی واگذار نکند! من در هر محکمه ای حاضر به پاسخگویی خواهم بود./اسپرت گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار