رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت :ظرف چند روز آینده کارگروهی با محوریت پیشگیری و مبارزه با جرم در استان شکل می گیرد که در نهایت به اجرای احکام بر زمین مانده اقدام خواهد کرد .

کارگروه ویژه مبارزه با فساد در گلستان تشکیل می شود

احمد فاضلیان که در همایش سلامت اداری در تهران به سر می برد در گفتگویی تلفنی گزارشی از این همایش بیان کرد.

به گزارش گلستان 24، رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت : برگزاری این همایش از این جهت اهمیت دارد که در جهت توسعه پایدار استان گلستان ضروری بنظر می رسد .

فاضلیان اظهار داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و ناخشنودی ایشان از روند گذشته مبارزه با فساد، ایشان از مسئولان خواسته اند که اقدامات مناسب تری را برای مبارزه با فساد برگزینند تا نتایج آن ملموس تر دیده شود  و این خود ضرورت تجدید نظر در برنامه های که تا بحال اجرا شده و ناکارآمد بوده را نشان می دهد .

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا مصمم است تا در آینده حضور موثرتری در این قضیه داشته باشد تصریح کرد: ظرف چند روز آینده کارگروهی با محوریت پیشگیری و مبارزه با جرم در استان شکل می گیرد که در نهایت به اجرای احکام بر زمین مانده اقدام خواهد کرد .

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: در تعیین تکلیف پرونده ها هیچ مشکلی نداریم و قوانین ما به اندازه کافی بازدارنده است و مهم اجرای قوانین است .

احمد فاضلیان تاکید کرد: این شعب نظارت ویژه ای بر کار دستگاها خواهند داشت و با هماهنگی و تعامل با همه دستگاه ها و کاهش هزینه های اجتماعی به دنبال یک سیستم اداری سالم هستیم .

ارسال نظر

آخرین اخبار