رییس هیات بوکس گلستان ازحضور شش بوکسور نوجوان استان در اردوی تیم ملی بوکس خبر داد و گفت: کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه ای به مشتزنان گلستان دارند.

حضور6 مشتزن گلستانی در اردوی تیم ملی نوجوانان

به گزارش گلستان24، علی بیانی اظهار داشت: اردوی تیم بوکس نوجوانان کشور از 16 مرداد ماه با حضور شش بوکسور گلستانی در تهران در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: از بدو تشکیل اردو ارسلان مهردل در وزن 70 کیلوگرم و سبحان ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم و رضا طبسی در 60 کیلوگرم به عنوان نمایندگان بوکس گلستان در این اردو حاضر هستند.

بیانی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات درون اردویی و بنا بر رایزنی های صورت گرفته و موافقت کادر فنی سه مشتزن دیگر گلستان به نام های هادی تنی در 57 کیلوگرم ، محمد نیک فرجام در66 کیلوگرم، میلاد آرمند در 54 کیلوگرم به اردوی نوجوانان کشور دعوت شدند.

وی همچنین با اشاره به کسب مقام چهارم تیم نوجوانان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: در این رقابت ها که اوایل مرداد به میزبانی مازندران برگزار شد، مشتزنان استان با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه چهارم رده بندی تیمی قرار گرفت.

به گفته وی، گلستان در اواخر مهر ماه میزبان مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور خواهد بود.

وی افزود که این مسابقات با عنوان جام شهدای محیط زیست کشور ودرقالب بزرگداشت اجلاسیه 4000 هزار شهید گلستان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می شود.

گلستان 700 مشتزن دارد که زیر نظر 50 مربی در باشگاه های مختلف شهرستان های استان در حال فعالیت هستند.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار