رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از قطعی شدن حضور تیم هاوش این شهرستان درمسابقات لیگ برتر والیبال کشور در فصل جدید خبر داد و گفت: این تیم با نامه هیات والیبال استان گلستان به فدراسیون والیبال معرفی شد.

تیم هاوش نماینده گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال شد

به گزارش گلستان24، ابراهیم غفاری اظهار داشت: مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش از یک ماه پیش با اعلام رسمی حضور در لیگ برتر والیبال، فعالیت خود را برای جذب بازیکنان و کادر فنی آغاز کرده است.

وی بابیان اینکه باشگاه هاوش با مدیریت مهدی محمدی پیش از این درسال 1390 نیز در لیگ برتر والیبال تیمداری و با همه بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب کرده است، گفت: این باشگاه فرهنگی ورزشی از باشگاه های خوشنام و محبوب در بین اهالی والیبال منطقه گنبدکاووس است.

غفاری اضافه کرد: براساس اخبار رسیده از مدیریت باشگاه، این باشگاه تاکنون با بازیکنانی همچون کمال قریشی، تکاور، سخاوی، ایگدری و صالحی قرارداد امضا کرده و تلاش برای امضای قرارداد با دیگر بازیکنان بومی که شعار باشگاه هاوش می باشد، ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی با ترکیب، بای محمد دوجی به عنوان (سرمربی)، مجید آزمون (کمک مربی)، جبار دولو (بدنساز)، طاهر آزمون (مدیر فنی) و خلیل آزمون (مشاور) درحال انجام است.

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور همه ساله از اواخر مهرماه آغاز می شود و شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان، یکی از مناطق مطرح کشور در رشته والیبال است؛ این رشته ورزشی دربین مردم این دیار بویژه ترکمن ها از علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار