مدافع راست تیم ملی فوتبال حالا در نزدیک‌ترین فاصله ممکن به لیست فصل شانزدهم پرسپولیس قرار گرفته است.

مشکل برانکو برای بازگرداندن رضاییان

به گزارش گلستان24، باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته و وقتی صبح روز چهارشنبه خبر رسید باشگاه شکایت خود از این بازیکن را پس گرفته، مشخص شد که راه برای بازگشت رضاییان کاملاً‌ هموار شده است. با این حساب باید طی روزهای آینده و تا قبل از 15 شهریورماه که پایان زمان نقل و انتقالات است، باید منتظر خارج شدن نام یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست 18 نفره و اضافه شدن رامین رضاییان به این لیست باشیم. حداقل تا به حال که تمام پیش‌بینی‌ها در این زمینه است.

از سوی دیگر صحبت از خروج نام آنتونی گولچ از لیست پرسپولیس برای باز شدن جا در لیست 18 نفره شنیده می‌شود. می‌گویند کسی که قرار است از لیست بیرون برود، مدافعی است که برانکو در روزهای پرتنش نقل و انتقالات برای جذبش، پافشازی فراوانی داشت اما انگار رابطه گولچ و برانکو به یک‌باره شکراب شد زیرا از یک طرف گولچ دیگر آن انگیزه سابق برای بازی را نداشت و از طرف دیگر، برانکو با خط زدن نام این بازیکن از لیست 4 بازی گذشته تیمش نشان داد به اندازه کافی از شرایط بدنی و فنی مرد دوملیتی تیمش راضی نیست.

در این بین صحبت از بازیکنان دیگری نیز در میان است. از آنجا که باشگاه برای حفظ گولچ، 100 هزار دلار (چیزی حدود 320 میلیون تومان) برای اخذ رضایت‌نامه و همچنین حدود 15 درصد از قرارداد این بازیکن را پرداخت کرده که در صورت جدایی، نه تنها این پول برنمی‌گردد، بلکه باشگاه ممکن است به خاطر تلف کردن وقت و کنار گذاشتن این بازیکن در زمان بسته شدن زمان نقل و انتقالات اروپایی، مجبور به پرداخت غرامت هم شود.

از این رو، احتمالا باشگاه روی گزینه‌های دیگری متمرکز می‌شود. به عنوان مثال ساسان انصاری که اصلاً فکرش را نمی‌کرد در پرسپولیس نیمکت‌نشین شود. بعد از آن که این بازیکن مقابل تیم سابق خود فولاد در هفته دوم حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد، برخی گفتند کارش با پرسپولیس تمام است و از این تیم جدا می‌شود ولی به هر قیمتی بود، ماندنی شد. اگر گولچ از پرسپولیس نرود، ساسان یکی از گزینه‌ها به شمار می‌رود.

پیدا کردن بازیکنی برای خارج کردن از لیست 18 نفره بزرگسالان تنها مشکل برانکو نیست. سرمربی سرخپوشان کاملاً از شرایط فنی و روحی رامین رضاییان شناخت دارد و می‌داند اگر رامین را به پرسپولیس بیاورد و او را نیمکت‌نشین کند، با اولین اشتباه از سوی حسین ماهینی، چه هجمه سنگینی بر روی دوشش قرار خواهد گرفت. همان‌طور که با وجود داشتن ماهینی در سمت راست خط دفاع، هواداران فشار آوردن تا رامین حتما به تیم برگردد.

حالا اگر ماهینی وارد لیست اصلی پرسپولیس شود و برای مدت طولانی روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند، می‌توان پیش‌بینی کرد سر و صدای بخشی از هواداران دوباره در آمده و لب به اعتراض بگشایند. آنها انتظار دارند حالا که رامین آمده، برای‌شان بازی کند.

با این حساب مشکل برانکو برای دادن رضایت جهت بازگشت رضاییان ضرب در دو می‌شود؛‌ اول اینکه از لیست 18 بازیکن بزرگسال خود، یک نفر را به عنوان یار خروجی به باشگاه معرفی کند تا رضاییان به تیم اضافه شود. دوم آن که به رضاییان در پست اصلی خودش یعنی دفاع راست بازی بدهد. اگر برانکو عصبانی به نظر می‌رسد، به خاطر این شرایط است.

 
منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار