باشگاه استقلال در اطلاعیه خود از عدم پرداخت حقوق این باشگاه توسط صدا و سیما خبر می دهد در حالی که بازیکن این تیم دو ساعت بعد از دربی در شبکه ورزش حضور پیدا کرده است.

اطلاعیه عجیب استقلال درمورد اتفاقات دربی

به گزارش گلستان24، سایت باشگاه استقلال پیرامون عدم مصاحبه بازیکنان استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی توضیحاتی را ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:باشگاه استقلال همواره ارتباط و تعامل همه جانبه و موثر با هواداران و به خصوص رسانه های محترم را یکی از اولویت های اصلی خود می داند اما بر اساس اعلام اسپانسر باشگاه استقلال، دلیل مصاحبه نکردن بازیکنان عدم رعایت حقوق تجاری باشگاه استقلال توسط صدا و سیما و سایر رسانه های تصویری است. ضمن این که انجام مصاحبه های بازیکنان استقلال با رسانه های غیر تصویری، طبق روال سابق و با هماهنگی روابط عمومی باشگاه بلامانع است.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال در حالی این اطلاعیه را صادر کرده که امروز بعد از پایان مسابقه بازیکنان پرسپولیس با رسانه های مکتوب مصاحبه کرده و در واقع پاسخگوی سوالات رسانه های نوشتاری بودند. این در حالی است که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هیچ ممانعتی درباره مصاحبه بازیکنان انجام نداد و حال این سوال بزرگ به وجود می آید که چطور بازیکنان تیم پرسپولیس با رسانه های مکتوب مصاحبه کردند ولی بازیکنان استقلال این کار را انجام ندادند؟

علامت سوال دیگر این است که درست در لحظه انتشار این اطلاعیه علی قربانی به همراه وحید امیری در یکی از برنامه های شبکه ورزش سیما به صورت زنده حضور پیدا کرد؟! اگر صدا و سیما حقوق تجاری باشگاه استقلال را رعایت نکرده چگونه بازیکن این تیم در برنامه زنده صدا و سیما آن هم درست دو ساعت بعد از پایان دربی 83 حضور پیدا کرد؟

به نظر می رسد مسئولان باشگاه استقلال همچنان روی رویه سال گذشته که بازیکنان را محدود کرده و به نوعی آن ها را تشویق به عدم پاسخگویی به رسانه ها که رابط بین مردم و باشگاه ها هستند کرده و روی رویه غلط خود اصرار دارد.

منبع: صراط

ارسال نظر

آخرین اخبار