سعید عبدولی با بیان اینکه به خاطر مشکلات زندگی نتوانستم در اردوها حاضر شوم گفت: من از آقای بابک و پازاج به خاطر نیامدن به اردو عذرخواهی می کنم.

عبدولی در جام جهانی روی تشک می‌رود؟

 به گزارش گلستان 24، قهرمان سال 2011 کشتی فرنگی جهان اظهار کرد: با خود خیلی کلنجار رفتم که اصلا به کشتی برگردم یا قید کشتی گرفتن را بزنم. نمی خواهم گفته شود عبدولی صحبت از مسائل مالی می کند اما من هم خانواده دارم و نباید شرمنده آن ها شوم.

وی ادامه داد: به هر حال امروز تصمیم گرفتم در جام جهانی کشتی بگیرم. با آقای بابک و پازاج تماس گرفته و با هماهنگی آن ها به اردو خواهم آمد. باور کنید سعید عبدولی اهل قهر کردن نیست اما وقتی به بعضی رشته های ورزشی که شکست می خورند، پاداش هم داده می شود ناراحت می شوم. نه به خاطر دادن پاداش به آنها، بلکه به خاطر آنکه کشتی فرنگی برای اولین بار در تاریخ قهرمان جهان شد اما کسی خسته نباشید هم نگفت، ناراحتم. واقعا قهرمان جهان شدن آن هم در کشتی فرنگی ارزشی ندارد؟

عبدولی همچنین گفت: الان روس ها، جمهوری آذربایجان و سایر تیم ها برای جبران باخت های خود، برنامه ریزی کرده اند. به قهرمانان خود پاداش داده و خود را آماده جام جهانی، مسابقه های جهانی و المپیک می کنند در حالی که فدراسیون ما برای پیشبرد کارهایش به دنبال جذب اسپانسر است.

برنده مدال طلای جهان گفت: من کشتی گیر بدشانسی بوده ام اما با توکل به خدا تصمیم گرفتم با حضور مجدد حق خود را در میادین بین المللی گرفته و برای افتخارآفرینی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نخواهم بود. اما از مسئولان هم می‌خواهم به وضعیت زندگی قهرمانان توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار