هفته ۱۲ لیگ برتر والیبال امروز ( چهارشنبه ) با انجام شش دیدار پیگیری شد که طبق برنامه تعاون در گنبد پذیرای میزان خراسان بود و بازرگانی جواهری گنبد نیز در تهران به مصاف پیکان رفت.

از تشویق سردار و باخت تعاون در گنبد تا زیر گرفتن جواهری توسط پیکان در تهران + تصاویر

به گزارش گلستان 24،  از ساعت ۱۷ دیروز دو تیم تعاون گنبد و میزان خراسان از هفته ۱۲ لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد کاووس به مصاف هم رفتند که در نهایت میزان خراسان در یک بازی راحت میزبان خود ، تعاون را با نتیجه ۳ بر ۰  و با امتیازات ۲۵-۱۹ ، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۳ مغلوب خود کرد.

در این بازی داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: وحید پورکاشیان و نیز همچنین محمود حداد بعنوان ناظر فدراسیون بود.

IMG_7190

در ابتدای ست نخست این دیدار دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در ادامه شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که اکثرا عضو تیم ملی نیز میباشند بازی را کنترل کردند و موفق شدند این ست را با نتیجه ۲۵-۱۹ به پایان ببرند.

IMG_7229

ست دوم را ستاره های ملی پوش میزان همچون مهدی مهدوی ، عادل غلامی ، فرهاد ظریف ، آرمین تشکری بخوبی برای این تیم پیش بردند و با یک بازی خوب این ست را نیز با نتیجه ۲۵-۱۵ به سود خود به پایان رساندند.

شاگردان عظیم جزیده که گفته میشود بدلیل مسائل مالی در قبل از این دیدار نیز تمرین نکرده بودند در این بازی کاملا بی انگیزه بودند و در ست سوم هم هرچند در لحظاتی از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما در نهایت این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به مهمان خود واگذار کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به پایان برسد .

IMG_7335

میزان خراسان با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه یک باقی ماند و تعاون نیز همچنان با ۶ امتیاز در رتبه ششم این گروه قرار ماند.

از ابتدای ست دوم این بازی سردار آزمون ستاره گنبدی تیم ملی فوتبال ایران که همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا بود و عصر سه شنبه با استقبال خوب همشهریانش به گنبد بازگشت وارد سالن شد و این بازی را از نزدیک نظاره گر شد.

IMG_7268

در دیگر بازی های گروه یک بازرگانی  جواهری گنبد که که سرمربی خود بای محمد دوجی را بدلیل بیماری همراه نداشت در تهران به مصاف پیکان رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب این تیم شد.

همچنین گفتنی است که دیدار های هفته ۱۳ لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته آینده پیگیری خواهد شد و بازرگانی جواهری گنبد در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز در سالن المپیک گنبد پذیرای تیم شهرداری زاهدان خواد بود و در صورت پیروزی در این دیدار صعودش از گروه یک را قطعی خواهد کرد و نیز تعاون گنبد هم که دیگر شانسی برای صعود ندارد در خانه والیبال تهران به مصاف ارتعاشات صنعتی خواهد رفت که امروز موفق شد شهرداری زاهدان را شکست دهد و نخستین پیروزی خودرا جشن بگیرد.

نتایج دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تعاون گنبد صفر – میزان خراسان ۳

۱۹ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵

پیکان تهران ۳ – بازرگانی جواهری گنبد صفر

۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷

شهرداری زاهدان ۲ – ارتعاشات صنعتی ایران ۳

۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۸، ۲۳ بر ۲۵، ۱۰ بر ۱۵

شهرداری ارومیه ۳ – آلومینیم المهدی بندرعباس صفر

۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸

متین ورامین ۳ – سایپا البرز صفر

۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰

پارس مهر فارس صفر – وزارت دفاع ۳

۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵

جدول رده‌بندی گروه اول:

۱- میزان خراسان: ۸ پیروزی، ۳ شکست، ۲۶ امتیاز

۲- پیکان تهران: ۹ پیروزی، یک شکست، ۲۵ امتیاز

۳- شهرداری تبریز: ۸ پیروزی، ۲ شکست، ۲۲ امتیاز

۴- بازرگانی جواهری گنبد: ۵ پیروزی، ۴ شکست، ۱۵ امتیاز

۵- شهرداری زاهدان: ۳ پیروزی، ۷ شکست، ۱۲ امتیاز

۶- تعاون گنبد: ۲ پیروزی، ۸ شکست، ۶ امتیاز

۷- ارتعاشات صنعتی ایران: یک پیروزی، ۱۰ شکست، ۲ امتیاز

IMG_7136

IMG_7247

IMG_7260

IMG_7345

IMG_7146

IMG_7316

 

IMG_7290

IMG_7273

IMG_7285

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار