بیوگرافی شیرین گرامی در مسابقات قویترین مردان عکس شیرین گرامی ورزشکار سه گانه ایران

بیوگرافی شیرین گرامی در مسابقات قویترین مردان

بیوگرافی شیرین گرامی در مسابقات قویترین مردان

عکس شیرین گرامی ورزشکار سه گانه ایران 

بیوگرافی شیرین گرامی ورزشکار سه گانه با حجاب ایران

 

شیرین گرامی

شیرین گرامی، نخستین زن ورزشکار ایرانی در رشته سه‌گانه می باشد که پس از به دست آوردن مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی اتحادیه بین المللی ورزش سه‌گانه، در شهریور سال ۱۳۹۲ با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی لندن در هاید پارک لندن شرکت کرد.

وی که در بریتانیا اقامت دارد، با نام و پرچم ایران در این دور از مسابقات ثبت نام کرد. او اگر چه در رتبه ۷۸ ام ایستاد، ولی عنوان نخستین زن ایرانی با حجاب شرکت‌کننده در این رشته را از آن خود کرد.

گرامی با بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار دیگر از ۸۳ کشور جهان رقابت کرد. در این رقابت ورزشکاران زن آمریکا، انگلیس و قبرس به ترتیب روی سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند. این مسابقه شامل شنای ۱۵۰۰ متری ، دوچرخه سواری ۴۰ کیلومتری و در نهایت دو ۱۰ کیلومتری بود.

بیوگرافی شیرین گرامی ورزشکار سه گانه با حجاب ایران

بیوگرافی شیرین گرامی ورزشکار سه گانه با حجاب ایران

حضور شیرین گرامی در رشته سه گانه

پیش از حضور شیرین، به دلیل مشکل عدم پذیرش پوشش اسلامی در بخش شنا، زنان ورزشکار ایرانی تنها می‌توانستند در ماده دوگانه شرکت کنند، اما شیرین چهار ماه قبل از مسابقه به مقامات وزارت ورزش و جوانان در ایران نامه نوشت و تلاش کرد تا آن‌ها را متقاعد کند که اجازه‌ی حضور بانوان ایرانی در مسابقات جهانی سه‌گانه را بدهند. او برای این‌که از خواست خود دفاع کند، چند هفته قبل از آغاز مسابقه، به ایران سفر کرد .

وقتی وی شخصا برای این منظور به ایران آمد، مسئولان وزارت ورزش ایران دیدند که در این موضوع بسیار جدی می باشد.

خانم گرامی، به شدت تحت تاثیر کارهایی قرار گرفت که ایرانی‌ها برای حمایت از او انجام دادند. مقامات اتحادیه جهانی سه‌گانه نیز با تاکید بر اهمیت خیلی زیاد برابری جنسیتی برای این اتحادیه، حمایت خود را از شیرین گرامی اعلام کردند.

بیوگرافی شیرین گرامی ورزشکار سه گانه با حجاب ایران

منبع: دانلود روزانه

 

ارسال نظر

  • عظیم رحیمی
    0

    طراحی ورزشگاه 12 هکتاری جدید
    که درنوع خود کم نظیراست دارای یک پیست قایقرانی به عرض 25 متر به عمق 2 متر و یک دورآن 500 متراست، تمرین و مسابقه ورزش کانوپلو، که بایک چاه عمیق پرمیشود،سه تا پیست دوچرخه سواری دارد ،کودکان،بانوان وآقایان که یک ساعت دوچرخه سواری ویک ساعت اسکیت انجام می شود،یک پیست ماسه ای کف پادرمانی دارد که یک دور آن 400 متراست ،دوتا استخرسرپوشیده بانوان وآقایان ودوتا سالن ورزشی، برای ورزشهای مختلف ،این ورزشگاه مثل یک دیس یا بشقاب بزرگ است ،پیست قایقرانی باسالن استخرها 5 متراختلاف ارتفاع دارد وبا یک نورافکن بزرگ کناراستخروسالن ها نسب شده ،کل ورزشگاه را روشن میگند ،با12 سرویس بهداشتی درشش محل، دارای پاکینگ 1080 ماشین سواری وجایگاه برای نشستن 5400 نفر، برای هرماشین ورودی دریافت میشود.پارکینگ کارکنان بیرون ورزشگاه است. ومغازه های مختلف دربیرون ورزشگاه و پنج سالن غذاخوری درداخل، وانجام جشن وعروسی روی قایق بزرگ ،به ثبت رساندم، برآورد هزینه شده به مبلغ 000/134/48 میلیارد تومان (چهل وهشت میلیارد و یک صدو سی و چهار میلیون تومان) این طرح جهت ساخت به ارگان های مختلف و افراد حقیقی وحقوقی واگذارمیشود.
    با تشکرعظیم رحیمی کارشناس ورزشی
    شماره موبایل 09905632655 و02636610505

    ببخشید نتوانستم عکسهای ماکت هارا بفرستم اگر پسند کردید و مایل بودید یک شماره واتساب بفرستید تا ارسال کنم

آخرین اخبار