معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

دقت کردین این غربی ها همیشه زن ها و مردهاشون با پوشش بد میان بیرون و همیشه بزن و برقص و شراب خوری و هزارجور برنامه های نامربوط دارن؟

چرا غربی ها با برهنگی به پیشرفت رسیدند؟

دقت کردین این غربی ها همیشه زن ها و مردهاشون با پوشش بد میان بیرون و همیشهبزن و برقص و شراب خوری و هزارجور برنامه های نامربوط دارن؟

اما با وجود همه این برهنگی ها و بزرن و برقص ها و ... همیشه در حال پیشرفت هستند و در خیلی از زمینه های علمی حرف اول رو توی دنیامیزنن!!!

همیشه این موضوع برام جای سؤال بود که واقعا چرا غرب با برهنگی به پیشرفت رسید و برای همین رفتم سراغ وب سایت های دانشگاه های غربی تا ببینم اونجا چه خبره.

 دانشگاه , برهنگی , دختر , پسر , غرب, پیشرفت , علم

نکته جالب و قابل توجهی که نظر من رو جلب کرد این بود که تمام دانشگاه های معتبر غربی که وظیفهنخبه پروری داشتند قوانین بشدت سختی در خصوص نوع پوشش و رفتار دختر ها و پسرهایدانشجو داشتند.

مثلا وقتی رفتم به وب سایت دانشگاه منچستر با تصویر یک دختر در صحفه اول اون مواجه شدم که خیلی تعجب کردم، تصویر یک دختر دانشجو با حجاب کامل!!!

تو اکثر قوانین این دانشگاه ها حتی پوشیدن شلوار لی برای دختر ها و پسرها ممنوع بود چه برسه به لباس های تنگ و چسبان و کوتاه و بدن نما و حتی مدل موی سر و ریش و حتی رنگ موی غیر طبیعی و ...

اینجابود که تازه فهمیدم چرا تو دانشگاه های ما بخاری از دانشجوهامون (بجز دانشگاه های معتبر) در نمیاد، چون قوانین دانشگاه های غربی در خصوص پوشش و نوع رفتار دختر و پسر بشدتسختگیرانه تر از ایرانه.

حالا فهمیدین چرا هی غربی ها نگران حجاب و رفتار آزاد دختر ها و پسرهای ایرانی هستند؟ چون نمیخوان ما پیشرفت کنیم. اما خودشون با قوانین بشدت سختگیرانه مانع انحرافات جنسی شدن.

یکی نیست بگه اگه برهنگی خوبه پس چرا تو دانشگاه های معتبر خودتون دختر ها و پسرهاتون برهنه نیستن؟؟؟

در ادامه مطلب فایل صوتی جنجالی کشف حجاب واقعی یک دختر در دانشگاه ایران به همره لیست قوانین دانشگاه های غربی رو براتون آماده کردم. حتماً سر بزنید...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار