شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پسران دانشگاه های پیام نور کشور دقایقی پیش به کار خود پایان داد.

گلستان نائب قهرمان تنیس روی میز پیام نور کشور شد + تصاویر

به گزارش گلستان 24، شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که با شرکت 13 استان به میزبانی پیام نور استان گلستان از یازدهم بهمن جاری آغاز شده بود دقایقی پیش با اعلام نتایج نهایی به کار خود پایان داد.

در روز اول مسابقات ابتدا تیم ها در 4 گروه به صورت دوره ای مسابقه داده و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت پس از 26 مسابقه تیمی، تنیس بازان تیم اصفهان بر سکوی اول، تنیس بازان تیم میزبان-پیام نور استان گلستان- بر سکوی دوم و تیم های پیام نور استان یزد و گیلان به صورت مشترک بر سکوی سوم این دور از مسابقات ایستادند.

بر این اساس از 13 تیم شرکت کننده، در مجموع هشت تیم اصفهان، گلستان، گیلان، یزد، زنجان، البرز، کرمانشاه و مازندران توانستند جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشگاه های پیام نور سال آینده را کسب کنند.

رقابت ها در روز دوم-دیروز- در دور انفرادی ادامه یافت که آقایان هاشم بابایی از استان البرز، امید عباسپور از خراسان جنوبی به ترتیب به مقام اول و دوم و آقایان حسن فکری از گیلان و محمد ابراهیمیان از استان اصفهان به صورت مشترک در رده انفرادی به مقام سومی دست یافتند.

این دوره از مسابقات امروز در روز پایانی خود در رده دوبل با شرکت 21 تیم به صورت حذفی در قالب 20 بازی ادامه یافت که تیم دو نفره حسن فکری و محمد صیادی از استان گیلان بر سکوی قهرمانی و تیم مهدی زمانی و محمد ابراهیمیان از استان اصفهان بر سکوی نائب قهرمانی ایستادند.

مقام سومی رقابت های دوبل نیز به صورت مشترک به دو تیم حسین فتاحی از مازندران و سهیل بیگی از ایلام، و تیم دو نفره هاشم بابایی از البرز و امید عباسپور از خراسان جنوبی رسید.

طبق رأی کمیته نظارت ستاد شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، کاپ قهرمانی تیم «اخلاق» نیز به استان زنجان تعلق پیدا کرد.

در پایان دانشگاه پیام نور استان گلستان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات به تمامی تیم ها تندیس یادگاری اهدا کرد.

گفتنی است اعضای تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات را آقایان مهدی زمانی، محمود شمس، علیرضا علوی و محمد ابراهیمیان در تیم پیام نور استان اصفهان، فرشید گیوری، محمد صامت، مرتضی داداش پور و امیر ابراهیمی در استان گلستان، حمیدرضا حجت، حمید دهقان و محمد دهقان در تیم استان یزد و حسن فکری، محمد صیادی، رامین صاحب نژاد و علیرضا سحرخیز در پیام نور استان گیلان تشکیل می دادند.

00enferadi

000dooble

00timi

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار