بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با باشگاه الشحانیه، برای پیگیری موضوع کارت پایان خدمتش به ایران سفر خواهد کرد.

پولادی سکوتش را شکست

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با باشگاه الشحانیه، برای پیگیری موضوع کارت پایان خدمتش به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش گلستان 24 ، پس از اینکه مهرداد پولادی توانست با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح به همراه تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر شود و بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی به همراه سایر بازیکنان به تهران بازنگشت، اظهار نظرهای مختلفی درباره این بازیکن توسط مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح مطرح شد. اکنون مهرداد پولادی در نخستین واکنش خود به این اظهار نظرها می‌گوید به قانون تمکین می‌کند و پس از پایان قراردادش با باشگاه الشحانیه برای حل مشکل کارت پایان خدمتش به تهران سفر خواهد کرد.

pooladi

پولادی در این باره به ایسنا گفت: پیش از اینکه مطرح شود که کارت پایان خدمت من مشکل دارد، قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه الشحانیه بستم. پس از چند وقت اعلام شد که این مشکل برای من به وجود آمده است. به همین خاطر چاره‌ای جز ادامه فعالیتم در این باشگاه قطری نداشتم. اگر می‌خواستم در آن برهه زیر قرارداد بزنم و به ایران بیایم، این مسئله نه تنها برای خود من بلکه برای فوتبال ایران نیز دردسرساز می‌شد و مطمئنا با شکایتی که الشحانیه انجام می داد مشکلاتی برای فوتبال ایران از سوی فیفا به وجود می‌آمد.

وی افزود: پس از اینکه در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار شد به همراه تیم ملی به جام ملت‌ها بروم، اعلام کردم که پس از پایان قراردادم با الشحانیه به قانون تمکین می‌کنم و به ایران می‌آیم تا مشکل کارت پایان خدمتم را حل کنم. به شخصه اعتقاد دارم کارت پایان خدمت من مشکلی ندارد اما برای اینکه به مسوولان ثابت کنم مشکلی وجود ندارد و کار غیر قانونی انجام نشده مطمئنا با به پایان رسیدن مدت قراردادم به ایران می‌آیم. اگر می‌خواستم قراردادم را با الشحانیه فسخ کنم، مطمئنا این مسئله با مخالفت مسئولان باشگاه قطری همراه می‌شد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد دردسر برای فوتبال ایران و خودم، تصمیم دارم که تا پایان مدت قراردادم در الشحانیه بمانم و پس از آن به ایران بیایم و مشکل کارت پایان خدمتم را حل کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار