قائم‌مقام و سخنگوی پیشین باشگاه استقلال گفت که مسئولان باشگاه استقلال باید با رصد کردن شرایط، بهترین تصمیم را برای جپاروف و تیموریان بگیرند.

پیشنهاد ویژه برای جپاروف و تیموریان با رصد کردن مسائل از سوی باشگاه استقلال

به گزارش گلستان24،​ درباره محرومیت استقلال از فصل نقل‌وانتقالات از سوی فیفا اظهار داشت: همانطور که قبلاً هم گفتم در شرایط کنونی باید همه با همدلی دست‌به‌دست هم دهیم تا مشکلات کمتر شود . نکته مهم این است که مسئولان باشگاه استقلال باید وضعیت موجود را خوب رصد کنند تا شرایط به سمت مطلوب پیش برود و استقلال کمترین ضرر را کند.

وی افزود: امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) فیفا تعطیل است و استقلال با وجود اینکه فهرست اولیه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده اما تا 12 بهمن فرصت دارد بازیکنی را حذف یا اضافه و لیستش را تکمیل کند. طبق قوانین تا یک هفته پیش از اولین بازی، این فرصت وجود دارد که استقلال فهرست نهایی خود را ارائه کند. نقل‌وانتقالات ایران هم 14 بهمن به پایان می‌رسد و از این رو باید با هوشیاری با این موضوع برخورد کرد.

قائم‌مقام و سخنگوی پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: با توجه به اینکه شورای حل اختلاف اعتراض باشگاه استقلال را رد کرده، مسئولان این باشگاه باید  با رصد کردن اوضاع بهترین تصمیم را بگیرند. شنیده شده استقلال هم‌اکنون حدود 50 هزار دلار به جپاروف به عنوان پیش‌پرداخت داده و بقیه پولش را هم باید طبق قرارداد پرداخت کند. اگر استقلال نام این بازیکن را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رد کند و او مجوز بازی پیدا نکند، دیگر نمی‌توان کاری کرد. همین قضیه در مورد آندرانیک تیموریان هم صادق است.

ساعدی گفت: امیدواریم این مشکل حل شود اما در صورتی که حل نشود استقلال بابت تیموریان و جپاروف دچار ضرر و زیان خواهد شد و این دو بازیکن هم باید دور از میادین باشند. به نظر من بهترین تصمیم این است که مسئولان استقلال پس از بررسی و رصد اوضاع در شرایطی که نتوانند از این دو بازیکن استفاده کنند آنها را به صورت قرضی به یک تیم دیگر بدهند. در این صورت تیموریان که بازیکن باارزشی است از میادین دور نخواهد بود و جپاروف هم می‌تواند در تیمی دیگر بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نام تیموریان و جپاروف در لیست آسیایی استقلال رد شود و این دو نتوانند مجوز بازی بگیرند دیگر نمی‌توانند به تیمی دیگر بروند. بنابراین اگر قرار است چنین تصمیمی بگیرند باید پیش از آن همه جوانب را بررسی کنند و اگر به این نتیجه برسند که تیموریان و جپاروف نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند، نام این دو را در فهرست آسیایی قرار ندهند.

ساعدی یادآور شد: با توجه به اینکه استقلال به تعهدش درباره عادل شیحی عمل کرده اما با تاخیر این کار را انجام داده است، به نظر می‌رسد در پایان فصل جاری این محرومیت برداشته می‌شود البته به شرطی که سایر پرداختی‌هایش را در موعد مقرر انجام دهد. در غیر این صورت جریمه‌های سنگین‌تری همانند کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر وجود دارد که البته با توجه به تجربه کنونی این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

قائم‌مقام و سخنگوی پیشین باشگاه استقلال گفت: درباره جپاروف اگر تصمیم درستی گرفته نشود این امکان وجود دارد که این بازیکن در آینده برای مطالباتش به فیفا شکایت کند. امیدوارم فیفا این اجازه را به باشگاه استقلال بدهد که بتواند از بازیکن آزاد استفاده کند، در غیر این صورت باید تصمیمی درست گرفته شود که انتقال قرضی جپاروف و تیموریان می‌تواند گزینه مناسبی باشد.


منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار