اتفاق شگفت‌انگیز در پرسپولیس

از زمان حضور وزیر جدید ورزش458 روز گذشته و تازه امروز پرسپولیسی‌ها با هفتمین «همه کاره» این باشگاه آشنا شده‌اند.

رکورد جدید وزیر ورزش برای پرسپولیس

از زمان حضور وزیر جدید ورزش458 روز گذشته و تازه امروز پرسپولیسی‌ها با هفتمین «همه کاره» این باشگاه آشنا شده‌اند.

به عبارت دیگر میانگین عمر مدیریت شش نفر قبلی در دوران وزارت گودرزی، فقط 76 روز بوده است؛ یعنی تنها کمی بیشتر از تعطیلات زمستانی لیگ چهاردهم که همین تازگی‌ها به پایان رسید! آن اوایل در شرایطی که به نظر می‌رسید رابطه رویانیان با وزارتخانه چندان مطلوب نیست،‌ سردار از سمتش استعفا داد و اعضای هیات‌مدیره هم با کناره‌گیری او موافقت کردند.

در ادامه علی پروین به‌عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد و فصل با نایب‌قهرمانی زوج او و دایی به پایان رسید، سپس نوبت تیم مدیریتی جدید و البته علیرضا رحیمی شد، اما اصطکاک‌های داخلی هیات‌مدیره همه چیز را به هم ریخت تا رحیمی برود و بهروز منتقمی بیاید.

حمیدرضا سیاسی اندکی بعد از پیروزی پرسپولیس در داربی، خودش را به‌عنوان مدیرعامل معرفی کرد، اما خیلی زود بازداشت شد تا طاهری عنان‌امور در باشگاه را به دست بگیرد؛ تا دیروز که یکی از رسانه‌ها از ورود نژادفلاح به ساختمان پرسپولیس خبر داد و تقریبا همزمان با این موضوع، رسانه‌ای دیگر مدعی شد طاهری قهر کرده است!

عجیب اینکه برای خود نژادفلاح هم آن‌قدرها نمی‌توان طول عمر مدیریتی پیش‌بینی کرد، چرا که به هر حال پرسپولیس در آستانه واگذاری است و حضور مالک جدید می‌تواند بسیاری از مسائل را تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال نظر

آخرین اخبار