عبدا... شایسته:

عبدا.. شایسته سرمربی تیم نونهالان فوتبال استیل البرز آق قلا از میزبان مرحله دوم لیگ برتر کشور خبر داد

آق قلا میزبان تیم های ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی

عبدا... شایسته مربی تیم نونهالان تیم استیل البرز آق قلا در مصاحبه اختصاصی با گلستان24 ، در مورد وضعیت این تیم در رقابت های لیگ برتر کشور گفت : ما در دور اول این رقابت ها با تیم های متین بابل، شهدا امیرکلا، هدف بابلسر، ذوب‌آهن قزوین، پدیده ساری و سایپا مشهد همگروه بودیم که در نهایت تیم استیل البرز آق قلا موفق شد با کسب 27 امتیاز مقام اول این گروه را بدست بیاورد و جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را بدست بیاورد.

استیل البرز آق قلا

سرمربی تیم نونهالان استیل البرز آق قلا در خصوص مرحله دوم این رقابت ها گفت : ما در دور دوم این رقابت ها با تیم های فولاد خوزستان ، ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان همگروه هستیم . دور اول بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد ولی دور دوم متمرکز خواهد بود و ما برای این دور از این رقابت ها درخواست میزبانی داده ایم و میزبانی ما مورد موافقت قرار گرفته است.

این رقابت ها از تاریخ ششم اسفند ماه و با شرکت این تیم ها در آق قلا برگزار خواهد شد.

وی در خصوص روند آماده سازی تیم گفت : ما بعد از پایان مرحله اول این رقابت ها ، چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که سعی کردیم این بازی ها با تیم هایی باشد که از نظر سنی از ما بزرگتر باشند تا در صورتی که در مقابل تیم هایی قرار گرفتیم که از ما قوی تر بودند به مشکل برنخوریم ، به عنوان مثال ما با تیم نوجوانان بندرترکمن و جوانان آق قلا بازی کردیم.

عبدالله شایسته

عبدا... شایسته در خصوص حمایت مسئولین گفت : فقط یک سری قول هایی به ما داده شده که از ما حمایت خواهد شد ولی هیچ گونه حمایتی تا کنون از طرف مسئولین از تیم ما انجام نشده است ولی از آقای واحدی فر تشکر میکنم ، تمام خرج های تیم در دور اول این رقابت ها بر عهده آقای واحدی فر بود و ایشان خیلی برای این تیم زحمت کشیدند ، امیدوارم که در دور دوم این رقابت ها مسئولین از این تیم حمایت کنند تا ما با تمام قدرت در این رقابت ها شرکت کنیم.

 

 

 

 
 
 
 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار